کد خبر : 37211
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401 - 14:16
-

رییس بسیج مهندسین صنعت سپاه خوزستان: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است

رییس بسیج مهندسین صنعت سپاه خوزستان: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است

اهواز – شبکه خبری خوزستان – رییس بسیج مهندسین صنعت سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: همه دستگاه‌ها باید نسبت به رسالت خود درقبال خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس متعهد باشند چرا که امنیت و هرآنچه امروز در کشور وجود دارد مرهون شهدا است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان نادر زاهدی روز یکشنبه در نشست ستاد یادواره شهدای صنعت خوزستان با بیان اینکه یادواره “شهدای صنعت” در خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس، تاکنون به صورت متمرکز برگزار نشده بود بیان کرد: یادواره شهدای صنعت خوزستان دوم آذر امسال و با حضور برخی مسوولان کشوری و لشکری برگزار خواهد شد و کلیه شرکت‌های صنعتی در استان خوزستان به صورت همدل و با هماهنگی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: در سه سال اخیر با شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های فرهنگی و موثر کمتر برگزار شد و نظام آموزشی کشور به صورت دور کار و یا آنلاین بود، لذا دانش آموزان از مقطع دبستان تا دبیرستان و دانشگاه ها تحت تاثیر فضای مجازی و اخبار گوناگون و غیر واقعی و یا بزرگنمایی شده قرار گرفتند که این ایجاد این جو روانی میان این قشر سبب شد تا کشور وارد نا امنی و تجمع‌های اخیر شود.

زاهدی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدای صنایع خوزستان گفت: شرکت های بزرگ مانند آب و برق، فولاد، نفت و … همواره حامی برگزاری یادواره ها و مراسم های ملی و مذهبی بوده اند، و حضور صنایع استان در محله ها و مساجد و آیین های گوناگون همواره به چشم می خورد.

وی بیان کرد: در این یادواره سعی شده وضعیت صنایع در قبل، حین و پس از جنگ تحمیلی به تصویر کشیده شود و بازدیدکنندگان و حاضران در یادواره در کنار آن با تولیدات و دستاوردهای صنایع و شرکت های زیر مجموعه آشنا شوند. چرا که بنظر می رسد اگرچه آشنایی مختصر از وظایف و کارکرد صنایع نسبت به یکدیگر وجود داشته باشد، اما چنین یادواره‌هایی می‌تواند در معرفی بهتر تولیدات و دستاوردها موثر واقع شود.

رییس بسیج مهندسین صنعتی سپاه خوزستان افزود: ارزش خون شهدایی که برای حفظ انقلاب اسلامی و نظام جان خود را فدا کردند، بسیار بالاست و همین فداکاری ها و از خودگذشتگی هاست که سبب می شود تا کلیه امور با عنایت شهدا پیش برود.

دبیر برگزاری یادواره شهدای صنایع استان خوزستان نیز گفت: هماهنگی لازم با سپاه خوزستان و صنایع برای برگزاری هرچه باشکوهتر این یادواره با نام شهدای صنایع انجام شده است.

علیداد کیانی ادامه داد: دراین یادواره سعی شده تا تمام اقشار کارگری، اداری، کارخانجات و … حضور داشته باشند.وی با بیان این مطلب که این یادواره با حضور مهمانان لشکری وکشوری برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری چنین برنامه ای در سطح ملی فرصت مناسبی است برای ارزش نهادن به خون پاک شهدا که در راستای آرمان های نظم و انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی گفت:برنامه‌های متنوع و اثرگذاری در این یادواره پیش بینی شده که با حضور و هماهنگی میان صنایع خوزستان در زمان برگزاری آن اجرا می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.