کد خبر : 24313
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 20:24
-

روز پرستار فرصت خوبی برای قدردانی از پرستاران است

روز پرستار فرصت خوبی برای قدردانی از پرستاران است

فرماندارشهرستان امیدیه: روز پرستار فرصت خوبی برای قدردانی از پرستاران است سیدمهران رفیعی گفت: روز پرستار را به فرصتی برای قدردانی از پرستاران تبدیل کنیم به گونه‌ای که خستگی این ماه‌های پر مشغله از  این قشر زحمتکش گرفته شود. فرماندارشهرستان امیدیه بمناسبت فرا رسیدن روز پرستار در گفتگو باخبرنگارمااظهار کرد: حضرت زینب (س) الگو و

فرماندارشهرستان امیدیه:

روز پرستار فرصت خوبی برای قدردانی از پرستاران است

سیدمهران رفیعی گفت: روز پرستار را به فرصتی برای قدردانی از پرستاران تبدیل کنیم به گونه‌ای که خستگی این ماه‌های پر مشغله از  این قشر زحمتکش گرفته شود.

فرماندارشهرستان امیدیه بمناسبت فرا رسیدن روز پرستار در گفتگو باخبرنگارمااظهار کرد: حضرت زینب (س) الگو و اسوه کاملی برای پرستاران است و امروز پرستاران با الگوگیری از پرستار دشت کربلا در حال خدمت‌دهی به بیماران هستند.

وی افزود: ملت ایران برای همیشه رشادت و فداکاری های این قشر زحمتکش که در دوران شیوع کرونا با دل و جان خدمت می کنند را فراموش نخواهند کرد.

رفیعی درپایان گفت: به برکت این روز و به پاس تلاش پرستاران و کادر درمان وضعیت ما نسبت به شرایط سخت کرونایی گذشته بهتر شده است و باید برای قدردانی از این قشر، همه فضاهای مجازی و حقیقی آماده باشند.


 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.