اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

تجلیل فرماندار هندیجان از شیخ طایفه بزرگ راشدی نسبت به عدم تیراندازی در مراسم تشییع و خاکسپاری + تصاویر

تجلیل فرماندار هندیجان از شیخ طایفه بزرگ راشدی نسبت به عدم تیراندازی در مراسم تشییع و خاکسپاری + تصاویر
مقابله و مخالفت با پدیده غلط تیراندازی حرکت فرهنگی بسیار زیبا موجب تقویت ارزش های دینی و رسمی جامعه می گردد.

شبکه خبری خوزستان | از شیخ طایفه بزرگ راشدی نسبت به عدم تیراندازی در مراسم تشییع و خاکسپاری توسط فرماندار هندیجان تقدیر به عمل آمد.

 

به گزارش خبرنگار ما از شهرستان هندیجان ، ظهر روز دوشنبه سوم مهر ماه ۱۴۰۲ ، مراسم تجلیل از شیوخ و معتمدین طایفه بزرگ راشدی و حیدری با حضور حسین بحرکانی فرماندار هندیجان ، حجت السلام حسینی امام جمعه ، سرگرد پاسدار علوی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، سرهنگ میرمقدم فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولین محلی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد .

فرماندار شهرستان هندیجان در این جلسه ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار راشدی از اقدام شایسته بزرگان این طایفه بزرگ در خصوص جلوگیری از رسم غلط تیراندازی در مراسم ترحیم تقدیر و تشکر کرد .

حسین بحرکانی گفت : فرهنگ سازی در رابطه با جلوگیری از فرهنگ ناشایست تیراندازی در مراسمات نیازمند همکاری بیشتر و بهتر معتمدان و بزرگان طوایف است چرا که این مساله مخل آسایش و آرامش مردم است و هم در موارد بسیاری خسارات جبران ناپذیری تا کنون برای مردم استان به بار آورده است ، که می توان به حادثه اخیر کشته شدن شاعر بزرگ خوزستانی اشاره کرد .

رئیس شورای تامین شهرستان هندیجان در ادامه افزود : این مراسم تشییع و خاکسپاری با نهایت احترام به آنمرحوم و رعایت حقوق عامه آنهم بدون هیچگونه تیراندازی برگزار گردید که حاصل اندیشه بالای بزرگان ، قانونمداری عشیره ، همت شیوخ محترم بخصوص همکاری شیخ محترم طایفه بزرگ راشدی جناب آقای میر یحیی راشدی بوده است.

 

وی در ادامه افزود : این حرکت فرهنگی بسیار زیبا یعنی مقابله و مخالفت با پدیده غلط تیراندازی قطع به یقین موجب تقویت ارزش های دینی و رسمی جامعه می گردد ، لبیک گفتن به ارزش های صحیح و قانونی جامعه و برچیده شدن سنت های غلط یک غیرت و همت عمومی سایر عشایر بزرگ و قومیت های مختلف استان خوزستان خاصه عشایر ولایت مدار شهرستان هندیجان را می طلبد.

در پایان این جلسه از شیخ میر یحیی راشدی شیخ طایفه بزرگ راشدی و شیخ سرتیپ حیدری شیخ طایفه بزرگ حیدری با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد .

خبرنگار ناصر حکیمی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.