کد خبر : 29069
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 - 5:20
-

رزمایش جهادی ‌سلامت ‌در خوزستان / پزشکان ‌مردم دشت آزادگان را رایگان ویزیت کردند‌

رزمایش جهادی ‌سلامت ‌در خوزستان / پزشکان ‌مردم دشت آزادگان را رایگان ویزیت کردند‌

فرمانده پایگاه بسیج بیمه سلامت خوزستان گفت: نخستین میز جهادی بیمه سلامت خوزستان در مناطق دچار بحران آبی در دشت آزادگان برپا کرد.

به گزارش شبکه حبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

محمدرضا رضایی اظهار داشت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بوجود آمدن رزمایش جهادی و لزوم رسیدگی فوری به وضعیت و مسائل مردم خوزستان که دچار مشکلات بی آبی و اقتصادی شده اند، به همت پایگاه بسیج اداره کل بیمه سلامت خوزستان و با همکاری  پزشکان داوطلب اقدام به استقرار اولین میز خدمت جهادی بعد از بحران تنش آبی در این مناطق کرده است.

وی افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده تیمی شامل پزشکان متخصص، عمومی و دستیاران  از ۷ مرداد ماه لغایت ۸ مرداد ماه سال جاری در شهرستان دشت آزادگان حاضر و خدمات پزشکی را  آغاز کردند.

فرمانده پایگاه بسیج بیمه سلامت خوزستان عنوان کرد: اردوی جهادی پزشکان متخصص ، عمومی و پرستاران تیم بسیج کارکنان بیمه سلامت در شهرستان دشت آزادگان با هدف ارائه خدمات سلامت  و کاهش رنج بیماری در این شرایط سخت مردم این منطقه برگزار شد.

رضایی با اشاره به توجه و اهمیت سلامت جسمی ، روحی و اجتماعی مردم مناطق دچار بحران عنوان کرد: برای اولین بار بعد بحران در این مناطق، بسیج بیمه سلامت به برپایی میز خدمت جهادی توسط تیم پزشکان حاضر در این مجموعه اقدام کرده است.

وی ادامه داد:  این اردو به مدت دو روز در شهرستان دشت آزادگان آماده ارائه خدمات سلامت به مردم شریف این مناطق می باشد.
فرمانده بسیج پایگاه بیمه سلامت، حضور در بین مردم را قوت قلبی برای آنان دانست و گفت: از همراهی پزشکان و هماهنگی مسئولان این طرح تشکر می کنم.

رضایی، راه اندازی میز خدمت جهادی، را یکی از خدمات تاثیرگذار بسیج  و سپاه در راستای محرومیت زدایی و ارتقاء سطح کیفیت مناطق محروم عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.