اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

راه اندازی فاز سوم چراغ فرمان تقاطع شهید – علاف فرشید ۲ (کریدور) اهواز + تصاویر

راه اندازی فاز سوم چراغ فرمان تقاطع شهید – علاف فرشید ۲ (کریدور) اهواز + تصاویر
با تلاش های مستمر نیروهای زحمتکش تعمیر و نگهداری سیستمهای هوشمند این معاونت و همکاری عوامل اجرایی شهرداری منطقه سه عملیات حفاری، لوله گذاری، کابل کشی و نصب دکل‌ها و فانوس های جدید و فاز سوم چراغ فرمان تقاطع انجام شد.

 

 

شبکه خبری خوزستان / فاز سوم چراغ فرمان تقاطع شهید – علاف فرشید ۲ (کریدور) اهواز راه اندازی شد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از راه اندازی فاز سوم چراغ فرمان تقاطع شهید علاف – فرشید ۲ (کریدور) در مسیر مستقیم از پارک شهروند به سمت میدان فرودگاه خبر داد.

 

 

حجت الله سلیمانی گفت: با تلاش های مستمر نیروهای زحمتکش تعمیر و نگهداری سیستمهای هوشمند این معاونت و همکاری عوامل اجرایی شهرداری منطقه سه عملیات حفاری، لوله گذاری، کابل کشی و نصب دکل‌ها و فانوس های جدید و فاز سوم چراغ فرمان تقاطع انجام شد.

 

وی ادامه داد: عملیات تعریض بلوار شهید علاف حدفاصل پل کریدور تا میدان شهروند در سال گذشته انجام شد که پس از آن راه اندازی مجدد چراغ فرمان این تقاطع در دستور کار قرار گرفت و فاز اولیه آن در خرداد ماه به بهره برداری رسید.

 

همچنین پس از انتخاب پیمانکار توسط شهرداری منطقه ۳ و تعریض راستگرد فرشید ۲ به خیابان مناطق، فاز تکمیلی چراغ فرمان نیز توسط معاونت حمل و نقل اجرا و به بهره برداری رسید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.