کد خبر : 16435
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 خرداد 1399 - 8:53
-

رئیس کمیته امداد شهرستان هندیجان خبرداد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان هندیجان شتاب می گیرد

رئیس کمیته امداد شهرستان هندیجان خبرداد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان هندیجان شتاب می گیرد

رئیس کمیته امداد شهرستان هندیجان خبرداد:  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان هندیجان شتاب می گیرد   رئیس کمیته امداد شهرستان هندیجان گفت: سرعت بخشیدن به پرداخت های قرض الحسنه ای یکی از برنامه های مهم کمیته امداد هندیجان در رفع مشکلات نیازمندان است. پورعبدالله در گفتگو باخبرنگارما درهندیجان اظهارکرد: از آنجایی که بسیاری از

رئیس کمیته امداد شهرستان هندیجان خبرداد:  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان هندیجان شتاب می گیرد

 

رئیس کمیته امداد شهرستان هندیجان گفت: سرعت بخشیدن به پرداخت های قرض الحسنه ای یکی از برنامه های مهم کمیته امداد هندیجان در رفع مشکلات نیازمندان است.

پورعبدالله در گفتگو باخبرنگارما درهندیجان اظهارکرد: از آنجایی که بسیاری از مراجعین و نیازمندان مشکلات حاد و ضروری دارند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به این افراد یکی از برنامه‌هایی است که این نهاد در سالهای گذشته آنرا اجرایی کرده است.

پورعبدالله با بیان اینکه پرداختهای قرض الحسنه ای یکی از افتخارات کمیته امداد است افزود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان در زمینه ایجاد شغل و کمک به رفع مشکلات و گرفتاری‌های ضروری از باسابقه‌ترین خدمات این نهاد به مردم است.

رئیس کمیته امداد هندیجان در پایان گفت: از آنجایی که ایجاد اشتغال برای نیازمندان از برنامه‌های اصلی این نهاد است در سال جهش تولید پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط این نهاد به نیازمندان سرعت می‌گیرد.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.