کد خبر : 21812
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1399 - 12:33
-

رئیس شبکه بهداشت درمان هندیجان عنوان کرد

رئیس شبکه بهداشت درمان هندیجان عنوان کرد

رئیس شبکه بهداشت درمان هندیجان: مهمانی های خانوادگی و عقد و ختم منشا اصلی کرونا در شهرستان هندیجان دکترداود رئیسی در گفتگو اخبرنگارماگفت : منشاء ۷۰ درصد از مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان هندیجان ناشی از مهمانی های خانوادگی، جشن تولد، عقد و مراسم ختم بوده است. مدیرشبکه بهداشت درمان با اشاره به تحلیل

رئیس شبکه بهداشت درمان هندیجان:

مهمانی های خانوادگی و عقد و ختم منشا اصلی کرونا در شهرستان هندیجان

دکترداود رئیسی

در گفتگو اخبرنگارماگفت : منشاء ۷۰ درصد از مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان هندیجان ناشی از مهمانی های خانوادگی، جشن تولد، عقد و مراسم ختم بوده است.

مدیرشبکه بهداشت درمان با اشاره به تحلیل و ریشه درگیری موارد مثبت جدید همچنان علت افزایش تعداد مبتلایان را حضور در تجمعات و مراسمات اظهارکرد: مردم فهیم و با فرهنگ شهرستان هندیجان ضمن توجه جدی به نکات و پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از هرگونه حضور در تجمعات و مکان‌های پرازدحام، مهمانی‌ها و سایر مراسمات پرهیز کنند. رئیسی درپایان گفت ازشهروندان درخواست می کنیم هروقت برای خرید وبه بازار ازخانه خارج میشوند حتما زدن ماسک رافراموش نکنندتا شاهد افزایش بیماری کرونا درفصل پائیز نباشیم ومجددازشهروندان خواهش می کنیم که فاصله گذاری رارعایت کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.