کد خبر : 53929
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 9:37
-

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: جنگ ما با دشمنان جنگ کفر و توحید است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: جنگ ما با دشمنان جنگ کفر و توحید است

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: ایران اسلامی ام‌القرای کشورهای اسلامی است. ما با کسی دعوا نداریم و جنگی اگر باشد جنگ کفر و اسلام است و این جنگ تا نابودی کفر ادامه دارد.

شبکه خبری خوزستان / به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در اجلاسیه ۶۲۲ شهید نیروی انتظامی خوزستان که روز گذشته شنبه در اهواز برگزار شد، با قدردانی از برگزارکنندگان این اجلاسیه اظهار داشت: خریدار جان مومنان، خداوند سبحان است و خداوند نیز پاداش بهشت را برای مومنان معین فرموده است. شهدا در راه خدا پیکار کردند تا آنجایی که جان خود را تقدیم کردند. در این پیکار هم می‌کشند و هم کشته می‌شوند و در میدان نبرد، همیشه پیروزی با جبهه حق نیست اما خداوند به مومنان بشارت می‌دهد که چه معامله پر سودی کردید.
 وی افزود: شهدا اهل راز و نیاز و بازگشت به سوی خداوند و اهل عبادت هستند. در دوران دفاع مقدس، رزمندگان در دل شب با خدا راز و نیاز داشتند و اهل معروف به نیکی بودند، این‌ها ویژگی شهدا هستند. شهید هیچ وقت از دل و ذهن خانواده شهدا نمی‌رود. اینکه بهترین جوانان این مرز و بوم از بین ما پر می‌کشند، یک نقص است‌.
رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: هدف، استمرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و برپایی ارزش‌های اسلام و انقلاب، حاکمیت دین و عدالت و تحقق جامعه فاطمی بود. هدف این بود که جامعه عاری از فقر، فساد و فحشا شود و بر محور عدالت اداره شود نه اینکه عده‌ای از منصب خود به ثروت برسند و جامعه رنجور باشد.
حجت‌الاسلام ادیانی یادآور شد: ایران اسلامی ام‌القرای کشورهای اسلامی است. ما با کسی دعوا نداریم و جنگی اگر باشد جنگ  کفر و اسلام است و این جنگ تا نابودی کفر ادامه دارد.
ادیانی گفت: به یاد دارم که سه روز پس از رحلت امام (ره) در صحبت خطیبی در تریبون نماز جمعه واژه مستکبران تبدیل به قدرت‌های جهانی شد، مبنی بر اینکه اگر شیطان بزرگ و مستکبر نبود باید قدرت او را به رسمیت شناخت و در بین‌الملل با او ساخت. کلمه مستضعفین نیز جای خود را به اقشار آسیب‌پذیر داد؛ این طبقه محروم و رنجور که از اول امام (ره) درباره آن‌ها فرمود یک موی کوخ‌نشینان را با تمام کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم.
وی بیان داشت: درد مستضعفین کم بود، انگ آسیب‌پذیری نیز به او زده شد. اگر مردم خوزستان، رنج می‌برند با اینکه دین خود را به اسلام ادا کرده‌اند، من به عنوان خدمتکار مردم شرمنده‌ام. همه مسئولان باید در برابر رنج مردم خوزستان، دشت‌آزادگان و سوسنگرد احساس شرمندگی کنند. از طلوع خورشید اسلام، طبقه‌ای که بیش از دیگران از نور اسلام بهره برده، طبقه محرومان بوده است‌.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: می‌بینید چگونه به جنگ اسلام می‌آیند؛ در آستانه رخداد بزرگ و تعیین‌کننده کشور یعنی انتخابات با لباس خودی و روحانی می‌گویند که رای ندادن نوعی رای دادن است اما کسانی که رای نمی‌دهند نه بزرگی به جمهوری اسلامی می‌گویند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.