کد خبر : 3964
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 12:20
-

دیدار گروه‌های حلقه‌های صالحین با نماینده ولی فقیه در خوزستان+تصویر

دیدار گروه‌های حلقه‌های صالحین با نماینده ولی فقیه در خوزستان+تصویر

دیدار گروه‌های حلقه‌های صالحین با نماینده ولی فقیه در خوزستان+تصویر مراسم تقدیر از نفرات برتر گروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین مسجد جواد الائمه(ع) به عنوان رتبه نخست خوزستان در طرح مالک اشتر باحضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و اهواز برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، اختتامیه دوره

دیدار گروه‌های حلقه‌های صالحین با نماینده ولی فقیه در خوزستان+تصویر
مراسم تقدیر از نفرات برتر گروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین مسجد جواد الائمه(ع) به عنوان رتبه نخست خوزستان در طرح مالک اشتر باحضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و اهواز برگزار شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، اختتامیه دوره تابستانه و تقدیر و اهدای جوایز نفرات برتر گروه‌های حلقات شجره طیبه صالحین مسجد جواد الائمه(ع) اهواز باحضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

این مراسم نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام علی شیرانی مسئول گروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین مسجد جواد الائمه(ع) اهواز نیز به بیان عملکرد این مجموعه پرداخت.

همچنین در ادامه حجت الاسلام امین ذوالفقاری معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اظهار داشت: پایگاه مقاومت بسیج مسجد جواد الائمه(ع) در طرح مالک اشتر با ارزیابی از تمام رده‌های سپاه و پایگاه توانست در سطح استان خوزستان رتبه اول را کسب کند.

رتبه نخست استانی پایگاه جواد الائمه(ع) در طرح مالک اشتر

وی با اشاره به این‌که نوجوانان و جوانان رزمندگان جبهه فرهنگی هستند، بیان کرد: دو هزار و ۵۰۰ گروه در زمینه مسائل اخلاقی و تربیتی فعال و دفاع همه جانبه از اعتقادات و دین اسلام انجام می‌دهند.
معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان این‌که دشمن معنویت و اخلاق را برای تضعیف ایمان نوجوانان و جوانان هدف گرفته است، ادامه داد: در سطح استان مسجاد، دانشجویان و طلاب فعال وجود دارد که مسجد جواد الائمه(ع) نیز از جمله آنها است.

به گزارش تسنیم در حاشیه این مراسم، باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، فاز نخست حسینیه شهدا مجتمع فرهنگی تربیتی مسجد جواد الائمه اهواز(ع) نیز به افتتاح رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.