کد خبر : 10903
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 8:37
-

کدام فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر در اهواز اکران می‌شود + جدول

کدام فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر در اهواز اکران می‌شود + جدول

اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اهواز از سه‌شنبه، ۱۵ بهمن ۹۸ آغاز می‌شود و به مدت یک هفته تا ۲۱ بهمن در سینماهای ساحل و هلال اهواز برگزار می‌شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، در این دوره از جشنواره ۱۷ فیلم در بخش سودای سیمرغ و

اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اهواز از سه‌شنبه، ۱۵ بهمن ۹۸ آغاز می‌شود و به مدت یک هفته تا ۲۱ بهمن در سینماهای ساحل و هلال اهواز برگزار می‌شود.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، در این دوره از جشنواره ۱۷ فیلم در بخش سودای سیمرغ و ۵ فیلم با عنوان سیمرغ پروانه‌ها ویژه کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شود.
«مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی، «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف، «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی، «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان، «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی، «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی، «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی، «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری، «دشمنان» به کارگردانی علی درخشنده، «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، «خوب، بد، جلف ۲» (ارتش سری) به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور، «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و «لباس شخصی» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، فیلم‌های بخش سودای سیمرغ هستند.
همچنین فیلم‌های «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری، «کاتی و ستاره» به کارگردانی عبدالرضا مجلسی، «منطقه پرواز ممنون» به کارگردانی امیر داساگر، «تورنا ۲» به کارگردانی سیدجواد هاشمی و «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی نیز فیلم‌های بخش سیمرغ پروانه‌ها هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.