کد خبر : 7418
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 8:51
-

دیدار سردار غیب‌پرور با نماینده ولی فقیه در خوزستان + تصویر

دیدار سردار غیب‌پرور با نماینده ولی فقیه در خوزستان + تصویر

دیدار سردار غیب‌پرور با نماینده ولی فقیه در خوزستان + تصویر سردار سرتیپ پاسدار غیب‌پرور جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی(ع) در سفر به خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام

دیدار سردار غیب‌پرور با نماینده ولی فقیه در خوزستان + تصویر
سردار سرتیپ پاسدار غیب‌پرور جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی(ع) در سفر به خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی(ع) در سفر به خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

در این دیدار صمیمی حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به مشکلات مختلف استان و نقش نیروهای مسلح در حل این معضلات اشاره و بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم تأکید کرد.

همچنین جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی(ع) نیز به اهتمام فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر رصد مشکلات استان‌ها و پیگیری‌ آنها شاره و قول مساعدت داد.

در پایان این دیدار سردار سرتیپ غیب‌پرور با پیشنهاد نماینده ولی فقیه در خوزستان همراه با ایشان از معضلات شهری کوی مشعلی بازدید کردند.

در این دیدار شخصیت‌های مذهبی، فرماندهان سپاه، انتظامی و نظامی نیز حضور داشته و به مشکلات استان خوزستان اشاره و به ارائه راهکار پرداختند.
در ادامه تصاویری از این دیدار را مشاهده می‌کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.