کد خبر : 12624
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 - 10:54
-

کنترل مبادی ورودی خرمشهر و شادگان برای مقابله با کرونا

کنترل مبادی ورودی خرمشهر و شادگان برای مقابله با کرونا

معاون علوم پزشکی آبادان گفت: بعد از استقرار تیم‌های بهداشتی درورودی آبادان، تیم‌های آموزش‌دیده‌ی دانشکده علوم پزشکی آبادان، از فردا باهدف پیشگیری از ورود و شیوع بیماری کرونا در مبادی ورودی شهرستان خرمشهر و شادگان نیز مستقر خواهند شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، آرش یلالی دیروزدر جلسه ستاد پیشگیری

معاون علوم پزشکی آبادان گفت: بعد از استقرار تیم‌های بهداشتی درورودی آبادان، تیم‌های آموزش‌دیده‌ی دانشکده علوم پزشکی آبادان، از فردا باهدف پیشگیری از ورود و شیوع بیماری کرونا در مبادی ورودی شهرستان خرمشهر و شادگان نیز مستقر خواهند شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، آرش یلالی دیروزدر جلسه ستاد پیشگیری از کرونا که در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر برگزار شد اظهار کرد: بعد از استقرار تیم‌های بهداشتی در آبادان، تیم‌های آموزش‌دیده‌ی دانشکده علوم پزشکی آبادان از فردا با هدف پیشگیری از ورود و شیوع بیماری کرونا در مبادی ورودی شهرستان خرمشهر و شادگان نیز مستقر خواهند شد.

وی افزود : این گروه‌ها علاوه بر انجام غربالگری و بررسی‌های اولیه اقدامات آموزشی در زمینه پیشگیری از بیماری‌های حاد تنفسی را آموزش می‌دهد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی از تعیین آمبولانس‌های مخصوص برای جابه‌جایی بیماران تنفسی خبر داد و افزود : دستگاه‌های آمبولانس کدگذاری شده‌اند و کدهایی مشخصی برای بیماران مبتلا به عارضه‌های حاد تنفسی در نظر گرفته شده است.

یلالی عنوان کرد: در شرایط کنونی و تا زمان رسیدن تعرفه قانونی، مراکز درمانی ملزم شدند تولیدات ضدعفونی را از بازار تهیه کنند تا از لحاظ خدمات ریزش وجود نداشته باشد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان بابیان اینکه سه بیمارستان برای مقابله با بیماری کرونا در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان پیش‌بینی و بیمارستان طالقانی برای پذیرش بیماران تنفسی تعریف‌شده است، افزود: تلاش می‌شود بیماران تنفسی از دیگر بیماران جدا شوند و تاکنون بیمارستان طالقانی آبادان بیمار غیرتنفسی را پذیرش نمی‌کند تا دیگر بیماران در معرض تماس با این بیماران قرار نگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.