کد خبر : 23774
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1399 - 9:19
-

دکتر سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه با صدور پیامی ۱۶آذر روز دانشجو را تبریک گفت

دکتر سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه با صدور پیامی ۱۶آذر روز دانشجو را تبریک گفت

دکتر سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه با صدور پیامی ۱۶آذر روز دانشجو را تبریک گفت. متن پیام تبریک فرماندار این شهرستان به شرح ذیل است بسم الله الرحمن الرحیم روز دانشجو، روز تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش، در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه

دکتر سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه با صدور پیامی ۱۶آذر روز دانشجو را تبریک گفت. متن پیام تبریک فرماندار این شهرستان به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم

روز دانشجو، روز تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش، در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشورست ، دانشجو یعنی تلاش، امید، آینده و امروز دانشجویان و دانشگاهیان ما میراث داران خون های پاک دانشجویان شهید آن زمان ونیز فداکاری هزاران جوان دیگری هستند که برای پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب بزرگ ملت ایران و استحکام پایه های استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مجاهدت و ایثار کردند و از هستی خود گذشتند.

یقینا رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان، در گرو استمرار مجاهدت های دانشگاه ودانشجویان گرامی است.

اینجانب با گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن ۱۶ آذر به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان و استادان زحمت کش و پرتلاش شهرستان امیدیه ، توفیقات روز افزون این قشر فرهیخته واندیشمند را از خداوند متعال خواستارم.

 

سید مهران رفیعی

فرماندار شهرستان امیدیه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.