کد خبر : 16076
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 - 19:14
-

دومین نشست شورای فرهنگ عمومی هندیجان برگزار شد + تصاویر

دومین نشست شورای فرهنگ عمومی هندیجان برگزار شد + تصاویر

مسال بخاطر حفظ سلامت مردم و بنا به امر رهبری معظم انقلاب،‌راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد اما همه ایرانیان و مسلمانان جهان، در دوم خرداد ماه و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راس ساعت ۱۲ با استماع بیانات مهم و ارزشمند ایشان، استکبار و اسرائیل ستیزی را به نحو شایسته ای نشان خواهند داد.

دومین نشست شورای فرهنگ عمومی هندیجان برگزار شد

 

 

 

 

 

 

شبکه خبری خوزستان | دومین نشست شورای فرهنگ عمومی هندیجان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما در این جلسه مسعود میرزاپور دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از اعضای شورای فرهنگ عمومی در به بار نشستن مصوبات جلسه قبل این شورا در خصوص کمکهای مومنانه و طرح مواسات و همدلی گفت: شهرستان هندیجان از شهرهای پیشرو در اجرای طرح مواسات و کمک‌های مومنانه در سطح استان بوده است.
وی افزود بیش از ۱۰ مصوبه در خصوص طرح مواسات در جلسه اول شورای فرهنگ عمومی سال ۹۹ اجرایی شد.

حجت الاسلام سید عبدالحمید حسینی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان نیز در ابتدای این جلسه با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و شبهای عزیز قدر اظهار داشت : در بیان منزلت و شکوه این ماه گرانسنگ همین بس که در قرآن کریم به تنها ماهی که اشاره شده همین ماه مبارک می باشد.

وی افزود: ماه رمضان تنها ماهی است که بندگان خدا می توانند با درک کامل و بهره مندی از فیوضات آن مشمول عفو و رحمت الهی قرار گیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان با اشاره به در پیش رو بودن روز جهانی قدس و عید سعید فطر افزود: به فرموده ی رهبر فرزانه انقلاب، ان شالله رژیم صهیونیستی اسرائیل، بیست سال آینده را به چشم نخواهد دید.

وی تصریح کرد: اتحاد جهان اسلام در عصر حاضر حکایت از زوال این رژیم جعلی دارد و به یاری خداوند خون شهیدان محور مقاومت از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی پایمال نخواهد شد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت : امسال بخاطر حفظ سلامت مردم و بنا به امر رهبری معظم انقلاب،‌راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد اما همه ایرانیان و مسلمانان جهان، در دوم خرداد ماه و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راس ساعت ۱۲ با استماع بیانات مهم و ارزشمند ایشان، استکبار و اسرائیل ستیزی را به نحو شایسته ای نشان خواهند داد.

از مصوبات مهم این جلسه، تشریح و تبیین چشم‌انداز برنامه‌های فرهنگی سال ۹۹ مشتمل بر تشکیل دبیرخانه همایش دریانوردان کهن و تجار بین المللی و تشکیل دبیرخانه همایش صیادان، به منظور برگزاری جشنواره فیلم ، عکس ، اسناد تصاویر و آثار تاریخی دریانوردی در هندیجان و تقدیر از صیادان و لنجداران نمونه بود.

همچنین مصوباتی در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گذرانده شد که تاکید گردید سران طوایف بیانیه‌هایی برای جلوگیری از تجمعات مردمی به مناسبت عید فطر در فضای مجازی صادر نمایند و برگزاری نماز عید فطر هم منوط به ابلاغ دستورالعمل از سوی مراجع ذیربط کشوری شد.

خبرنگار/ناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.