کد خبر : 4820
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398 - 7:52
-

دوسالانه عکس نور در خوزستان برگزار می‌شود

دوسالانه عکس نور در خوزستان برگزار می‌شود

دوسالانه عکس نور در خوزستان برگزار می‌شود دبیر جشنواره دوسالانه عکس نور خوزستان گفت:جشنواره دوسالانه عکس نور در دو بخش ویژه و آزاد برگزار می‌شود. حسین جلودار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: جشنواره دوسالانه عکس نور در دو بخش ویژه و آزاد برگزار می‌شود. وی افزود: عکاسان بخش ویژه چهار نفر

دوسالانه عکس نور در خوزستان برگزار می‌شود
دبیر جشنواره دوسالانه عکس نور خوزستان گفت:جشنواره دوسالانه عکس نور در دو بخش ویژه و آزاد برگزار می‌شود.
حسین جلودار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: جشنواره دوسالانه عکس نور در دو بخش ویژه و آزاد برگزار می‌شود.

وی افزود: عکاسان بخش ویژه چهار نفر انتخاب شده و در کنار یک استاد راهنما در موضوعات مشخص شده در حال تکمیل پروژه‌های عکاسی می باشند و گزارش جلسات و اقدامات خود را به صورت منظم به دبیرخانه استان و کشوری اطلاع رسانی می‌کنند.

دبیر جشنواره دوسالانه عکس نور خوزستان عنوان کرد: در بخش آزاد نیز کلیه عکاسان و علاقمندان می توانند با دوربین عکاسی و دوربین تلفن همراه در مسابقه شرکت کنند.

وی ادامه داد: عکاسان باید تصاویر خود را به صورت مجموعه عکس و حداکثر تا ۱۲ اثر در موضوعاتی نظیر ارزشها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ،سبک زندگی ایرانی اسلامی, رونق و حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینی، سالم سازی فضای اجتماعی و فرهنگی, نشاط بخشی و امید آفرینی و …تهیه و پس از ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی www.torfehonar.ir در پروفایل خود بارگذاری کنند.
جلودار عنوان کرد: برای حضور با کیفیت عکاسان خوزستانی در این جشنواره تا کنون یک کارگاه آموزشی یک روزه با حضور حدود ۱۰۰ عکاس از سراسر استان برگزار شده است و کارگاه بعدی نیز در حال برنامه ریزی می باشد که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می شود.

وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه آخرین مهلت ارسال ۲۰ مهر۹۸ می باشد از تمامی عکاسان و علاقمندان به عکاسی خوزستان دعوت کرد که در این جشنواره شرکت کنند.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند اطلاعات تکمیلی در این خصوص را از طریق سایت جشنواره یا تماس با شماره ۳۳۳۶۵۹۸۳ دریافت کنند.

انتهای پیام/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.