کد خبر : 25114
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 6:06
-

بسیج رسانه قرارگاه مردمی فعالان انقلابی است / رسانه‌های انقلابی خوزستان امیدبخشی را در اولویت خود قرار دهند

بسیج رسانه قرارگاه مردمی فعالان انقلابی است / رسانه‌های انقلابی خوزستان امیدبخشی را در اولویت خود قرار دهند

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بسیج رسانه عرصه حضور مردمی برای دفاع از انقلاب و مصادق مردمی کردن رسانه است. به گزارش شبکه خبری خوزستان، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در اختتامیه جشنواره‌های بسیج رسانه‌ اظهار کرد: مهم ترین هنر امام خمینی مردمی کردن نهضت و پای کار آوردن مردم در میدان

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بسیج رسانه عرصه حضور مردمی برای دفاع از انقلاب و مصادق مردمی کردن رسانه است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در اختتامیه جشنواره‌های بسیج رسانه‌ اظهار کرد: مهم ترین هنر امام خمینی مردمی کردن نهضت و پای کار آوردن مردم در میدان مبارزه بود.

وی افزود: رابطه امام و امت در طول انقلاب یکی از اصول مستحکم و پیشبرنده انقلاب در مسیر مبارزه با رژیم پهلوی بود. اعتماد بین امام و امت انقلاب را به نتیجه رساند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: اعتماد مردم به امام سبب شد مردم برای دفاع از انقلاب حاضر به همه نوع هزینه باشند و این رابطه در طول دفاع مقدس دنیای استکبار را به زانو در بیاورد.

وی بیان داشت: یکی از تدابیر الهی حضرت روح الله، بسیج توده ها در دفاع مقدس بود و این بسیج نیروها گره جبهه ها را گشود. تشکیل بسیج مردمی تدبیر مهم برای حفاظت از انقلاب بود.

این مقام مسئول اظهار داشت: بسیج رسانه عرصه حضور مردمی برای دفاع از انقلاب است و بسیج رسانه مصادق مردمی کردن رسانه است و فعالان در این بسیج حضور پیدا کنند.

وی بیان داشت: بسیج رسانه و رسانه مردمی فرصتی برای به نمایش درآوردن حضور مردم در عرصه های مختلقی است و رسانه یک پدیده مهم و غیر قابل انکار است و باید بتوانیم آن را در مسایل اجتماعی و فرهنگی به کار گیریم.

فرمانده سپاه خوزستان تصریح کرد: رسانه‌های شیطانی ضد مردم و مزدور دشمن است ولی رسانه الهی، رسانه مردمی و امیدوار کننده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، در این مراسم از خبرنگاران تسنیم اکبربهاری، علی سواری، حسین اسکندری، محمدحمیدذوالفقاری، غزل سیاحی. حدیث کاظمی، فاطمه بندری و فاطمه دقاق نژاد تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.