کد خبر : 37303
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 16:17
-

دفاع از تفکر انقلاب اسلامی با تولید آثار فاخر در حوزه کتاب امکان پذیر است

دفاع از تفکر انقلاب اسلامی با تولید آثار فاخر در حوزه کتاب امکان پذیر است

اهواز- شبکه خبری خوزستان- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: دفاع از تفکر انقلاب اسلامی با تولید کتاب های فاخر و قابل دفاع امکان پذیر است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان عبدالرضا سیفی چهارشنبه در آیین سی امین دوره گرامیداشت مقام کتاب، کتابخوانی و کتابدار که با حضور جمعی از کتابداران و دوستداران حوزه کتابخوانی در تالار مهتاب اهواز برگزار شد بیان کرد: انقلاب اسلامی بر مبنای آگاهی بنا شده است و خوشبختانه ترویج اندیشه و فرهنگ‌ انقلابی در بین مردم و نسل جوان به خوبی انجام گرفته است.

وی گفت: جریان انقلاب به واسطه تولید فکر و ادبیات توانسته در جهان اسلام به خوبی گسترش یابد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: در کنار موفقیت های نظام جمهوری اسلامی و در کنار تمام دستاوردهایی که این نظام در بُعد علمی به دست آورده است یکی از موفقیت های این نظام بُعد اندیشه مند بودن آن است.

سیفی افزود: دشمن در مقابل ایران اسلامی به جای پرداختن به جنگ علمی به سراغ تخریب تفکر و بیان ناسزا رفته است که این جریان نشان می دهد ایران با پیشرفت علمی بسیار قوی همراه بوده که دشمنان قدرت رویارویی با این کشور و نظام را ندارند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با تفکر و حرف جدیدی پا به عرصه گذاشت که این تفکر سر منشاء نور امید در اقشار مختلف عالم شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حوزه اندیشه دارای یک گفتمان قابل دفاع است و کتاب در این حوزه حرف اول را می زند.

هفته کتاب و کتابخوانی از  ۲۱ آبان ماه شروع  شده است.

در خوزستان ۲۲۰ باب کتابخانه عمومی وجود دارد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.