کد خبر : 25704
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 17:41
-

اجرای برنامه پاکسازی طبیعت توسط کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

اجرای برنامه پاکسازی طبیعت توسط کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر اولین ها؛ کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در اقدامی محیط زیستی طبیعت حوالی منطقه دوراهی لالی و روستای چال استران را از حیث زباله پاکسازی نمودند. به گزارش عصر اولین ها، جمعی از کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان طی برنامه ای طرح پاکسازی و جمع آوری زباله

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر اولین ها؛ کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در اقدامی محیط زیستی طبیعت حوالی منطقه دوراهی لالی و روستای چال استران را از حیث زباله پاکسازی نمودند.

به گزارش عصر اولین ها، جمعی از کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان طی برنامه ای طرح پاکسازی و جمع آوری زباله را در منطقه دو راهی لالی اجرا نمودند. این برنامه با هدف مشارکت در برنامه های محیط زیستی و ترویج فرهنگ دوستی با طبیعت و شعار “نه به ریختن زباله” انجام گرفت.

گفتنی است شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به منظور اشاعه فرهنگ حفاظت و صیانت از محیط زیست علاوه بر اجرای برنامه های کاشت نهال و پاکسازی، اخیراً اقدام به طراحی نوشتن پیام های محیط زیستی در طول جاده مسجدسلیمان-لالی و مسیر منتهی به مجموعه پتروشیمی نموده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.