کد خبر : 8301
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 - 23:42
-

در یک روز ۶ فرماندار با حکم سرپرست تغییر کردند!

در یک روز ۶ فرماندار با حکم سرپرست تغییر کردند!

با نزدیک شدن به روزهای آغاز انتخابات و ۲ماه مانده به ۲ اسفند ۹۸همزمان سیل تغییرات استاندار”شریعتی” در سکوت خبری انجام شد. بانزدیک شدن به انتخابات ۹۸ که بیم آن می رفت عزل و نصب های انتخاباتی برنامه ریزی وسیع جهت انتصاب فرمانداران جدید برای اداره امور انتخاباتی توسط استاندار که در یک سکوت خبری

با نزدیک شدن به روزهای آغاز انتخابات و ۲ماه مانده به ۲ اسفند ۹۸همزمان سیل تغییرات استاندار”شریعتی” در سکوت خبری انجام شد.

بانزدیک شدن به انتخابات ۹۸ که بیم آن می رفت عزل و نصب های انتخاباتی برنامه ریزی وسیع جهت انتصاب فرمانداران جدید برای اداره امور انتخاباتی توسط استاندار که در یک سکوت خبری مورخ ۲۰ آذر انجام شد ، در یک چشم به هم زدن و فقط در یک روز با دستور استاندار ۶ فرماندار را با حکم سرپرستی راهی ۶ امارت خود شدند تا شائبه اهداف انتخاباتی دولت تدبیر و امید از تغییرات گسترده فرمانداران هر لحظه پررنگ‌‌تر شود.

با حکم شریعتی ۶ تن از فرمانداران شهرستان های خوزستان کرسی خود را تحویل سرپرستان جدید کردند، در این بین شهرستان های دزفول، خرمشهر، مسجدسلیمان، اندیکا، رامهرمز و آغاجاری لیست بلند بالای فعلی استاندار بوده و در روزهای اتی ممکن است شاهد تغییرات بیشتری باشیم.

امید بن عباس به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر، محمد پاکدل سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان، حیدر کاظمی سرپرست فرمانداری اندیکا، آرش قنبری سرپرست فرمانداری رامهرمز و علی خدری سرپرست فرمانداری آغاجاری بعنوان سرپرست معرفی شده و آغاز بکار کرده اند.

علارقم فاصله ۲ ماه مانده به انتخابات مجلس و خبرگان و هشدارهای داده شده جهت توقف عزل و نصب های انتخاباتی وسیع فرمانداران انجام شد، این در حالی است که استاندار بدون توجه به موارد مهم امنیتی و لزوم تذکر نمایندگان و وزیر محترم کشور به عزل و انتصاب دیر هنگام نمایندگان دولت در شهرستان ها جهت برپایی انتخاباتی سالم عاری از هرگونه تخلف که احترام به رای مردم به شمار می رود صورت پذیرد تا شاهد حضور حداکثری و برپایی یک انتخابات امید بخش باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.