کد خبر : 33611
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400 - 16:33
-

علی کاظمی نیا

برگزاری روزانه جلسه ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در شهرداری مسجدسلیمان  

برگزاری روزانه جلسه ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در شهرداری مسجدسلیمان  
استقبال از میهمانان نوروزی در شهرداری مسجدسلیمان

برگزاری روزانه جلسه ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در شهرداری مسجدسلیمان

 

شبکه خبری خوزستان | جلسه ستاد استقبال از میهمانان نوروزی با حضور سرپرست شهرداری، مدیران واحدهای خدماتی و عمرانی در دفتر شهردار برگزار گردید.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، روح الله جلیلی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و قرار گرفتن در آستانه سال جدید، کلیه واحدها در راستای استقبال از میهمانان نوروزی برنامه ها خود را به صورت جلسات روزانه در دفتر شهردار به منظور هماهنگی های لازم بین واحدها برگزار می نمایند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که از ابتدای ورودی شهر معابر، جداول شستشو و رنگ آمیزی، و همچنین کلیه مناظره نامطلوب و نازیبا از سطح شهر برچیده شوند.

جلیلی در ادامه گفت: مقرر شد واحد اجرائیات شهری در اسرع وقت نسبت به ساماندهی سد معبر دست فروشان، میوه فروشان و تابلوهای در سطح خیابان های اصلی اقدام نماید.

وی تصریح کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نسبت به شستشوی خیابان های ورودی و معابر اصلی شهر با هماهنگی واحد اجرائیات شهری و دیگر واحد‌های مرتبط اقدامات اساسی را به عمل آوردند.  وی در ادامه‌ بیان کرد: مقرر شد واحد فضای سبز و پارکها نیز نسبت به آرایش درختان، چمن زنی، تنظیفات و بلوار های فضای سبز شهری اقدام نماید.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در خاتمه ادامه داد: واحد تاسیسات نسبت به روشنایی معابر، بوستان ها، تعمیر و راه اندازی کلیه سرویس بهداشتی سطح شهر و بوستان ها اقدام نماید، همچنین مقرر شد واحد خدمات شهری نسبت به پاکسازی معابر و نخاله برداری تمامی نقاط شهر، پس از بررسی اقدام نمایند.  گفتنی است جلسات «ستاد استقبال از میهمانان نوروزی» به صورت روزانه، تا پایان سال جاری با حضور کلیه واحدهای خدماتی و عمرانی در دفتر شهرداری مرکزی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.