کد خبر : 8361
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 19:20
-

در خواست رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از استاندار خوزستان جهت پیگیری منازل آسیب دیده

در خواست رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از استاندار خوزستان جهت پیگیری منازل آسیب دیده

وحید زمانی حموله رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از محل حادثه ریزش کوه منطقه نفتک بازدید و ضمن دیدار با خانواده های آسیب دیدگان با آنها همدردی کردند. زمانی حموله افزود از آقای استاندار تقاضا دارم که هر چه زودتر تکلیف ۴۰ خانوار آسیب دیده را مشخص و پیگیری کند و ما نمونه های مشابه

وحید زمانی حموله رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از محل حادثه ریزش کوه منطقه نفتک بازدید و ضمن دیدار با خانواده های آسیب دیدگان با آنها همدردی کردند.

زمانی حموله افزود از آقای استاندار تقاضا دارم که هر چه زودتر تکلیف ۴۰ خانوار آسیب دیده را مشخص و پیگیری کند و ما نمونه های مشابه زیادی در سطح شهرستان داریم که به همانند مردم نفتک هر لحظه امکان ریزش کوه بر خانه های آنها وجود دارد از جمله اهالی منطقه کلگه، روبروی پمپ بنزین ریل وی،نمره یک،نمره هشت و….

وی افزود: از استاندار محترم خوزستان خواهشمندیم در مرحله ی نخست ابتدا این ۴۰ واحد توسط اداره راه و شهرسازی و مدیریت بحران استانداری سریعاً جابجا شوند.

زمانی حموله در خصوص مقصد جابجایی ها گفت: با توجه به ضرورت اقدام سریع و عملیاتی، باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد که در حال حاضر تعدادی از واحد‌های شهرک ولیعصر خالی میباشد بهتر است جابجایی همراه با تسهیلاتی به صورت بلاعوض یا به صورت وام برای این خانواده ها فراهم شود و امیدوارم این عزیزان هم همکاری لازم را در خصوص جابجایی داشته باشند.

سخنگوی شورا در خصوص ضمانت اجرایی این تصمیم گفت: با توجه به بارش های پیش رو و فصل سرما این جابجایی ها در حوزه ی اختیارات و وظایف شورا وشهرداری نیست و شهرداری هم منبع درآمد پایدار و ثابتی ندارد، لیکن از استاندار محترم خوزستان و مدیران ارشد استان تقاضامندم در خصوص اسکان این خانوارها تصمیم ویژه ایی بگیرن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.