کد خبر : 37366
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 6:16
-

۱۰ نفر از مجروحان حمله تروریستی ایذه به بیمارستان‌های اهواز منتقل شده‌اند

۱۰ نفر از مجروحان حمله تروریستی ایذه به بیمارستان‌های اهواز منتقل شده‌اند

اهواز – شبکه خبری خوزستان – مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تاکنون ۱۰ نفر از مجروحان حمله تروریستی شامگاه چهار شنبه ایذه، به ۲ بیمارستان اهواز منتقل شده‌اند.

علیرضا نجفی روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه خبری خوزستان بیان کرد: ۶ نفر از مجروحان این حمله تروریستی شامل علی مولایی۲۳ساله با اصابت گلوله به سر (اینتوبه)، بازعلی محمدی ۵۸ ساله اصابت گلوله به قفسه سینه و پای چپ، میثم پیرفلک ۳۵ساله اصابت گلوله به شکم (اینتوبه)، یوسف موسوی ۳۶ ساله اصابت گلوله به بینی و پای چپ، محمد طهماسبی ۳۱ ساله اصابت تیر به شکم (اینتوبه)، و جلال الدین زرین پور اصابت سنگ به سر، به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند که متاسفانه علی مولایی به دلیل وخامت وضع جسمانی جان خود را از دست داد.

وی افزود: همچنین فروتن سلحشور، عادل شریفی، ابوالحسن طاهری، و عباس بیت سالم از دیگر مجروحان این حمله تروریستی به بیمارستان امام خمینی اهواز منتقل شدند که طاهری و بیت سالم با مساعد شدن وضع جسمی آنها از بیمارستان مرخص شدند.

وی گفت: حال ۲ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

در حمله کور تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد، هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند. چهار مرد، یک کودک ۹ ساله و یک زن جزو شهدای این حادثه ترویستی هستند.

این حادثه در حالی رخ داد که با فراخوان ضد انقلاب و گروه های معاند برای تجمع، برخی از مردم که بیشتر آنها جوان و نوجوان بودند به عنوان اعتراض در خیابان مرکزی شهر ایذه تجمع کرده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.