کد خبر : 10001
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1398 - 6:03
-

داوطلبان رد شده مجلس ۴ روز زمان اعتراض دارند

داوطلبان رد شده مجلس ۴ روز زمان اعتراض دارند

داوطلبان رد شده مجلس ۴ روز زمان اعتراض دارند شبکه خبری خوزستان : داوطلبان مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان مورد تائید شورای نگهبان قرار نگرفته است جهت تسلیم شکوائیه و اعتراض از ۲۲ تا ۲۶ دی‌ماه به مکان‌های از پیش تعیین‌شده مراجعه کنند. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس ، نتایج

داوطلبان رد شده مجلس ۴ روز زمان اعتراض دارند

شبکه خبری خوزستان : داوطلبان مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان مورد تائید شورای نگهبان قرار نگرفته است جهت تسلیم شکوائیه و اعتراض از ۲۲ تا ۲۶ دی‌ماه به مکان‌های از پیش تعیین‌شده مراجعه کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس ، نتایج نهایی تایید و یا رد صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی امروز از طریق فرمانداری‌ها به آن‌ها ابلاغ شد.
بر اساس اعلام رئیس هیئت نظارت بر یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خوزستان، داوطلبان مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان مورد تائید شورای نگهبان قرار نگرفته است جهت تسلیم شکوائیه و اعتراض از ۲۲ تا ۲۶ دی‌ماه به مکان‌های از پیش تعیین‌شده مراجعه کنند.

داوطلبان از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ بعد از ظهر می‌توانند به مکان‌های مشخص در اهواز به آدرس خیابان ۱۴ پادادشهر- خانه معلم(باشگاه فرهنگیان) و در تهران به مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شکایات خود را تسلیم شورای محترم نگهبان کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.