کد خبر : 22827
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1399 - 19:43
-

دانش آموز بازمانده از تحصیل هر چه سریعتر باید شناسایی شوند

دانش آموز بازمانده از تحصیل هر چه سریعتر باید شناسایی شوند

فرماندارشهرستان امیدیه:دانش آموز بازمانده ازتحصیل هرچه سریعتربایدشناسایی شوند. به گزارش خبرنگارما ازشهرستان امیدیه ، جلسه شورای اموزش و پرورش با محوریت شناسایی و معرفی دانش آموزان بازمانده از تحصیل به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار در محل فرمانداری برگزار شد. داین جلسه فرماندارامیدیه گفت: یکی از مهمترین و اساسی ترین حقوق هر انسان بالاخص

فرماندارشهرستان امیدیه:دانش آموز بازمانده ازتحصیل هرچه سریعتربایدشناسایی شوند. به گزارش خبرنگارما ازشهرستان امیدیه ، جلسه شورای اموزش و پرورش با محوریت شناسایی و معرفی دانش آموزان بازمانده از تحصیل به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار در محل فرمانداری برگزار شد. داین جلسه
فرماندارامیدیه گفت: یکی از مهمترین و اساسی ترین حقوق هر انسان بالاخص در سنین متعارف ابتدایی (۱۲-۶) حق تعلیم و تربیت و آموزش و یادگیری می باشد ، از آنجا که برخی از موانع فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی مانع از حصول این حق و وصول به یکی از اهداف مهم نظام مقدس تعلیم و تربیت می باشد. وی افزود: در این راستا ودر موضوع کودکان لازم التعلیم و بازمانده از تحصیل آسیب پذیری وبه دلیل شرایط خاص حاکم بر جامعه شهری و روستایی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
نماینده عالی دولت اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش بزرگترین سرمایه‌گذاری در کشور است.
وی افزود : تمرکز برای تامین و ارتقاء امکانات و بسترهای رشد علمی برای بخشی از دانش آموزان از عدالت به دور است و می بایست این فرصت برای تمامی دانش آموزان فراهم باشد.
وی ادامه داد : دانش آموزان مستعد بی بضاعتی در شهرستان وجود دارند که می توانند سرمایه های بزرگی برای جامعه باشند و در صورت غفلت و بی توجهی به آنان این سرمایه ها هدر می رود و یا با انحرافشان به دیگر سرمایه های جامعه آسیب وارد می کنند .
رفیعی تصریح داشت : جذب بازماندگان از تحصیل مانند یک پروژه مهم است که باید همیشه در اولویت کار اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان قرار داشته باشد.
وی خطاب به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهها ظرفیتهای خیلی خوبی برای شناسایی دانش آموزان باز مانده از تحصیل روستایی هستند که میتوانند نقش بسزایی در کنار آموزش و پرورش ایفا کنند
فرماندار امیدیه درپایان همکاری و تلاش دهیاران و شوراهای اسلامی روستائی در شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل روستایی با آموزش و پرورش را خواستار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.