کد خبر : 19582
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 22:30
-

دانشگاه فرهنگیان یک ظرفیت ویژه و مهم برای شهرستان شادگان است

دانشگاه فرهنگیان یک ظرفیت ویژه و مهم برای شهرستان شادگان است

سرپرست فرمانداری شادگان: دانشگاه فرهنگیان یک ظرفیت ویژه و مهم برای شهرستان شادگان است سرپرست فرمانداری شادگان گفت: دانشگاه فرهنگیان یک ظرفیت ویژه و مهم برای شهرستان شادگان است.     به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شادگان امید صبری پور پیش ظهر امروز در مراسم افتتاح دانشگاه فرهنگیان شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان:

دانشگاه فرهنگیان یک ظرفیت ویژه و مهم برای شهرستان شادگان است

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: دانشگاه فرهنگیان یک ظرفیت ویژه و مهم برای شهرستان شادگان است.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شادگان امید صبری پور پیش ظهر امروز در مراسم افتتاح دانشگاه فرهنگیان شادگان ، ضمن تقدیر و تشکر از نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بخاطر تلاش و پیگیری جهت راه اندازی این دانشگاه اظهار کرد: راه اندازی دانشگاه فرهنگیان یکی از نیاز های اصلی در حوزه آموزش شادگان است که می تواند مشکلات آموزش و پرورش را مرتفع سازد.

 

 

وی در ادامه دانشگاه فرهنگیان را یک دانشگاه تربیت محور دانست و افزود: مسائل تربیتی ، پرورشی و فرهنگی اولویت اول این دانشگاه محسوب می شود و این موضوع دانشگاه فرهنگیان را نسبت به سایر دانشگاه ها متمایز کرده است.

 

 

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: این شهرستان از پیشینه علمی ، ادبی و فرهنگی بلندی برخوردار است که باید با تعامل و همکاری همه دست اندرکاران شهرستان جهت توسعه و ارتقا شهرستان گام برداشته شود.

 

 

صبری پور در پایان گفت: هیچ موضوعی بالاتر از علم و دانش وجود ندارد و تا زمانی که زمینه تحصیل فراهم نشود کاری در جامعه صورت نمی گیرد و عِلم زیر بنای هر خیر و پیشرفت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.