کد خبر : 25196
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 - 21:41
-

دانشگاه آزاد خوزستان از تربیت تا تهدید

دانشگاه آزاد خوزستان از تربیت تا تهدید

بیانیه جمعی از اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ؛

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از بتاب نیوز؛ ما جامعه دانشگاهیان در اوج وجدان کاری با تولید فکر و تربیت نسلی روشنفکر، علیرغم موانع ساختاری و وضعیت نامطلوب اقتصادی، مدتی است بدلیل سیاست های کلی نظام آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی دچار دغدغه ناامنی شغلی و معیشتی گردیده ایم.، طبق قواعد سازمانی، ابتدا طرح مسئله با هیات رییسه، نمایندگان سیاسی و مسئولین منطقه را ارایه کرده و نجیبانه منتظر دریافت پاسخ ماندیم. بعد از صبوری چندین روزه و نادیده گرفتن ما از سوی مدیران ارشد منطقه، برای جلب کمک از سوی اصحاب قدرت از اهرم رسانه استفاده کرده تا صدای حق خواهی خود را به گوش دیگران برسانیم که در این میان برخی از اَساتید نیز با جراید مصاحبه هایی کاملا موجه داشته اند که شوربختانه همگی توسط کمیته انتظامی منطقه فراخوانده شده اند و منتظر صدور رأی می باشند.

عادلانه نیست افرادی در کسوت معلمی اینچنین مورد مواخذه قرار گیرند و عده ای سعی در خاموشی دانایان و اصحاب قلم داشته باشند، همان قلمی که پروردگار متعال به نامش انسان را قسم داده تا بدنبال روشنایی و نور برود..

بنابراین از همه ی اهالی راستین رسانه و جامعه ی شریف مطبوعات استان انتظار می رود که چون همیشه، پژواک مطالبات برحق و خواسته های صنفی و معیشتی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی باشند و از حق شان دفاع کرده و نسبت به بازتاب آن همکاری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.