کد خبر : 33642
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 1:00
-

شهردار دارخوین:

مصطفی شکیبافر

دارخوین میزبانی شایسته برای مسافران و گردشگران نوروزی خواهد بود

دارخوین میزبانی شایسته برای مسافران و گردشگران نوروزی خواهد بود
شهردار دارخوین گفت: بخش دارخوین با داشتن تنوع جاذبه‌های گردشگری در ایام تعطیلی های نوروزی میزبانی شایسته برای مسافران و گردشگران خواهد شد.

 

.

عدنان عباسی نسب امروز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهر شهید پرور دارخوین از شمال به اهواز، جنوب به آبادان، شرق به شادگان و از غرب در همسایگی خرمشهر است.
او گفت: عبور جاده اهواز به آبادان از سطح شهر دارخوین و وجود سه راهی شادگان و اتصال محور اصلی جاده اهواز به آبادان و خرمشهر از طریق پل سوم خرداد اهمیت این شهر را دو چندان کرده است.

وی افزود: بازدید مهمانان نوروزی از شهر دارخوین به ویژه کاروان های راهیان نور به دلایل متعددی همچون مقاومت و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است وجود اسکله گردشگری در کنار رودخانه کارون و تاسیسات نفتی ثبت شده در میراث فرهنگی نخلستان‌های زیبا و غروب چشم‌انداز آن، معروف است.

عباسی نسب بیان کرد:  مهمترین شاخصه شهر دارخوین، شهروندان مهمانوازش است.

وی اضافه کرد: شهرداری دارخوین طی دو ماه گذشته با توسعه فضای سبز به ویژه در حاشیه اتوبان اهواز – آبادان و احداث اسکله گردشگری و تفریحی سعی در فراهم کردن امکان های رفاهی خاص به منظور استقبال از مهمانان نوروزی کرده است.
شهردار دارخوین در پایان افزود: فراهم کردن شرایط اسکان در اردوگاه تربیتی(ساحل) و دیگر مدارس از دیگر اقدام های انجام شده توسط شهرداری بوده و در مجموع، هموطنان به ویژه هم استانی های گرانقدر را برای دیدن این شهر دعوت می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.