کد خبر : 28900
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 6:16
-

عرفان حسین پور

خوزستان، جولانگاه مدیران غیر بومی / تودیع و معارفه مدیران غیربومی در برق اهواز!! / نمایندگان اهواز در مجلس از استخدامی های چندسال اخیر برق اهواز تحقیق و تفحص کنند

خوزستان، جولانگاه مدیران غیر بومی / تودیع و معارفه مدیران غیربومی در برق اهواز!! / نمایندگان اهواز در مجلس از استخدامی های چندسال اخیر برق اهواز تحقیق و تفحص کنند

استان خوزستان در واقع استان زرخیز، ثروتمند، حاصلخیز و پر اهمیت خوزستان در کشور، تبدیل به محلی برای انتصاب مدیران غیر بومی شده است. حضور انبوهی از نیروهای غیربومی در شرکت ها، صنایع و سایر حوزه های اداری اگرچه نشان از رونق، پویایی و فعال بودن اقتصاد خوزستان دارد، اما زمانی می‌توان به این مهم

استان خوزستان در واقع استان زرخیز، ثروتمند، حاصلخیز و پر اهمیت خوزستان در کشور، تبدیل به محلی برای انتصاب مدیران غیر بومی شده است.

حضور انبوهی از نیروهای غیربومی در شرکت ها، صنایع و سایر حوزه های اداری اگرچه نشان از رونق، پویایی و فعال بودن اقتصاد خوزستان دارد، اما زمانی می‌توان به این مهم مفتخر بود که ده ها هزار نیروی بومی، تحصیلکرده و متخصص خوزستانی بیکار و سردرگم وجود نداشته باشد.

بخش عظیمی از مشکل بیکاری جوانان خوزستانی با توجه و اهمیت دادن به الزام بکارگیری نیروهای بومی قابل حل است.

اما مدیران غیر بومی آیا به چنین خواستگاهی اهمیت می‌دهند؟ آیا در راستای تحول، تغییر و موفقیت و البته تصمیم گیری های عام المنفعه گام خواهد برداشت!؟

نکته اما انتصابی است که به تازگی در شرکت توزیع برق اهواز انجام شده و آنهم تودیع مدیری از استان کهگیلویه و معارفه سرپرست از استان فارس می باشد!

برق رفتگی ها و خاموشی های مکرر در گرم ترین روزهای سال، عدم شستشوی مقره ها، تصاعدی محاسبه کردن قبوض برق در فصل گرما، استخدام نیروی غیربومی و… از جمله مشکلاتی است که مردم را به تنگ آورده است.

آیا اگر مدیران خوزستانی( البته کارآمد، متخصص و با تجربه) در این مسوولیت بودند، اجازه می‌دادند مردم تا این اندازه در سختی و تنگنا قرار گیرند!؟ و یا دستِ کم شهامت عذرخواهی را داشتند.

نمایندگان مجلس! قطع به یقین اشراف کامل بر وجود افراد توانمند در استان دارند؛ اینکه هیچ گونه موضع گیری در اینگونه انتصابات صورت نمی‌گیرد ناشی از چیست!؟ بی اهمیت است!؟

باری ثابت شده است که فرزندان خوزستان عِرق و تعصبی خاص به زادگاه شان دارند، چشم بستن بر این ظرفیت بی شک پیامدهایی چون انزوا و یا مهاجرت از استان دارد.

در پایان بد نیست گزارش صادقانه ای ارایه شود از استخدامی هایی که در این شرکت انجام شده، احتمالا می‌تواند حامل اخبار جذابی باشد، چراکه شنیده ها حاکی از آن است که نیروهای غیر بومی در این شرکت فراوان است.

لذا می‌توان با تحقیق و تفحص مشخص کرد طی چند سال اخیر چه تعداد نیروی غیر بومی توسط مدیران غیر بومی به این شرکت تحمیل شده است!!!

منبع : راوی جنوب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.