کد خبر : 25847
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 12:54
-

خودکشی نوجوان مسجدسلیمانی در بحبوحه بازدید مسئولین از روستاها

خودکشی نوجوان مسجدسلیمانی در بحبوحه بازدید مسئولین از روستاها

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر اولین ها؛ در جدیدترین اتفاق نوجوانی ۱۵ ساله مسجدسلیمانی به دلایل نامعلوم خود را حلق آویز کرد. این هشتمین مورد خودکشی در مسجدسلیمان از ابتدای سال جاری به شمار می رود که توسط رسانه ها منتشر شده است. علیرغم این طی سال های اخیر آمار خودکشی

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر اولین ها؛ در جدیدترین اتفاق نوجوانی ۱۵ ساله مسجدسلیمانی به دلایل نامعلوم خود را حلق آویز کرد. این هشتمین مورد خودکشی در مسجدسلیمان از ابتدای سال جاری به شمار می رود که توسط رسانه ها منتشر شده است. علیرغم این طی سال های اخیر آمار خودکشی در شهرستان به گونه ای نگران کننده رو به افزایش بوده و تاکنون اقدام خاصی در خصوص آسیب شناسی موضوع و علاج بخشی آن صورت نگرفته است. این در حالی است که همزمان با وقوع خودکشی اخیر در مسجدسلیمان، نماینده مردم شهرستان بهمراه فرماندار و جمعی از مسئولین از برخی روستاها بازدید نمودند. موضوعی که می تواند برای بررسی دلایل خودکشی و پیشگیری از آن نیز تعامل و پیگیری مسئولین شهرستان را بهمراه داشته باشد.

به گزارش عصر اولین ها، وقوع خودکشی اخیر در مسجدسلیمان موجب شد تا نگرانی ها در جامعه با افزایش آمار این پدیده شوم در سطح شهرستان افزایش یابد. علاوه بر این کاهش سن خودکشی به ۱۵ سال نیز می تواند زنگ خطر را برای مسئولین به صدا در آورد و در صورت عدم رسیدگی به موضوع تبعات ناگواری در جامعه خواهد داشت. هر چند که همزمان با وقوع خودکشی اخیر در مسجدسلیمان، ورناصری نماینده مردم شهرستان بهمراه فرماندار و جمعی از مسئولین به منظور بررسی و رفع مشکلات و دغدغه های اهالی از برخی روستاهای حوزه انتخابیه بازدید نمودند. از این رو انتظار می رود مسئولین به همان میزان و حتی بیشتر به موضوع افزایش نگران کننده آمار خودکشی در مسجدسلیمان و نیز کاهش سن خودکشی ورود کرده و با نگاهی کارشناسی و تخصصی درصدد آسیب شناسی و رفع موانع و مشکلات موجود برای بهبود وضعیت اقدام نمایند.

علاوه بر آنچه در بالا به آن اشاره شد، با جستجوی واژه خودکشی و نام مسجدسلیمان در موتورهای جستجوگر فارسی اخبار و وقایع بسیاری را مشاهده خواهیم نمود که بدون شک قلب هر انسانی را به درد خواهد آورد. امیدواریم که با پیگیری های جدی نهادهای فرهنگی و اجتماعی شهرستان در خصوص آسیب های اجتماعی جامعه بویژه پدیده شوم خودکشی در مسجدسلیمان و نیز پیگیری جدی طرح پژوهشی در خصوص علل افزایش خودکشی درمسجدسلیمان  که پیشتر به آن اشاره شد راهکارهای عملی به منظور پیشگیری از وقوع آن در شهرستان اجرایی گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.