اخبار شهرداری هندیجان

اخبار شهرداری های خوزستان

خریداری دو دستگاه خودرو شش تن پرس حمل زباله در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان هندیجان + تصاویر

خریداری دو دستگاه خودرو شش تن پرس حمل زباله در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان هندیجان + تصاویر
از شهروندان عزیز درخواست می نماییم تا برای رعایت بهداشت شهری هر شب زباله های خود را در ساعت ۲۱ مقابل درب منازل به صورت کیسه های دربسته قرار دهند تا همکاران زحمتکش ما در واحد خدمات شهری نسبت به جمع آوری و انتقال این زباله ها اقدام نمایند.

شبکه خبری خوزستان / شهردار هندیجان گفت : دو دستگاه خودرو شش تن پرس حمل زباله در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان هندیجان خریداری شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما روح الله درخشان شهردار هندیجان گفت: به منظور افزایش توانایی در انجام فعالیت‌ها و ارائه خدمات مناسب به شهروندان دو دستگاه خودرو شش تن پرس حمل زباله خریداری شد.

 

 وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون جمع آوری زباله های سطح شهر توسط دو دستگاه و گاهی اوقات نیز یک خودرو حمل زباله صورت می گرفت افزود : این مسئله باعث افزایش هزینه‌ های تعمیر و نگهداری و بروز برخی مشکلات در زمان خرابی این ماشین‌های حمل زباله برای شهرداری شده بود و نارضایتی هایی را نیز در پی داشت.

 

شهردار هندیجان ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین در جهت تسریع در جمع آوری و حمل زباله ها و ارائه خدمات بهتر به شهروندان دو دستگاه خودرو ۶ تن پرس حمل زباله خریداری شد که از این پس انجام وظایف محوله واحد خدمات شهرداری با سهولت بهتری صورت خواهد پذیرفت.

 

روح الله درخشان در پایان گفت : از  شهروندان عزیز درخواست می نماییم تا برای رعایت بهداشت شهری هر شب زباله های خود را در ساعت ۲۱ مقابل درب منازل به صورت کیسه های دربسته قرار دهند تا همکاران زحمتکش ما در واحد خدمات شهری نسبت به جمع آوری و انتقال این زباله ها اقدام نمایند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.