کد خبر : 38866
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 20:13
-

رهام طهماسبی بیرگانی

خروج ۲۰تن پسماند شیمایی و دارویی از بیمارستان های شهرستان مسجدسلیمان

خروج ۲۰تن پسماند شیمایی و دارویی از بیمارستان های شهرستان مسجدسلیمان
رئیس اداره محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان از انتقال ۲۰تن پسماند شیمایی و دارویی از بیمارستان های شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان ؛ مصطفی یوسفی رئیس اداره محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان از انتقال ۲۰تن پسماند شیمایی و دارویی از بیمارستان های شهرستان مسجدسلیمان خبر داد : که از این میان ۱۹تن از پسماندها متعلق به بیمارستان ۲۲بهمن و ۱تن بیمارستان امام خمینی (ره) شرکت نفت بوده است.

 

 

یوسفی افزود : کلیه پسماندهای شیمایی و دارویی با شرایط استاندارد به شرکت رهپویان صالح در استان اصفهان انتقال داده می شوند.

 

 

وی در ادامه بیان کرد : شرکت مذکور از شرکت های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست میباشد که‌ در زمینه بی خطر سازی و امحاء پسماندهای شیمایی و دارویی فعالیت دارد.

 

 

رئیس محیط زیست مسجدسلیمان گفت : با توجه به حجم‌ بالای پسماندهای موجود در بیمارستان ۲۲بهمن و مشکلات پیشین در خصوص امحای آنها و پیگیری مکرر از سوی این اداره بارگیری در ۲ مرحله در هفته اخیر و روز گذشته صورت پذیرفت.

 

 

یوسفی در پایان اشاره کرد : پسماندهای شیمایی و دارویی جزء پسماندهای ویژه می باشند که مدیریت اصولی آنها مطابق استاندارهای موجود از سوی کلیه واحدهای تولیدی ضروری می باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.