کد خبر : 4223
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 10:51
-

“حفظ فرهنگ‌جامعه برای بهتر زیستن” محقق خواهد شد

“حفظ فرهنگ‌جامعه برای بهتر زیستن” محقق خواهد شد

وقت شناسی در بیرون گذاشتن زباله ها در ساعت مقرر، تفکیک زباله ها از طریق تهیه سطل های مخصوص شیشه، مقوا، پلاستیک و مواد غذایی از مهمترین اقدامات خانواده ما در این زمینه بوده است.

شبکه خبری خوزستان// یک فعال محیط زیست خوزستان با بیان این مطلب که می توان فرهنگ سازی محیط زیستی را از خودمان شروع کنیم اظهار داشت: در صورت ترویج بیشتر این فرهنگ از طریق خانواده ها در آینده ای نزدیک به جامعه پویا از حیث محیط زیست دست خواهیم یافت.

احمد جرفی فعال محیط زیست خوزستان در گفتگو با خبرنگار برنامه رادیویی خبر البیت بیتکم گفت: دهه محرم فرصت خوبی برای دیدارهای چهره به چهره و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست بوده و انجمن های مردم نهاد نیز با رویکرد ویژه به این مقوله اقدامات ارزنده ای را صورت داده اند.
وی افزود: ترویج استفاده از لیوان همراه و جلوگیری از رها نمودن زباله ها در معابر و خیابان، عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف در میان عزاداران حسینی تاثیر بسزایی در تغییر نگرش جامعه و رویکرد آنان به موضوع محیط زیست داشته است.

جرفی همچنین به فعالیت های خود در زمینه تفکیک از مبدا پسماند اشاره داشت و افزود: وقت شناسی در بیرون گذاشتن زباله ها در ساعت مقرر، تفکیک زباله ها از طریق تهیه سطل های مخصوص شیشه، مقوا، پلاستیک و مواد غذایی از مهمترین اقدامات خانواده ما در این زمینه بوده است.
وی در خاتمه با بیان شعار “حفظ فرهنگ جامعه برای بهتر زیستن” که بعنوان هدف اصلی برنامه های خود ابراز امیدواری کرد: شور و شعور زیست محیطی موجود در بین اقشار مختلف جامعه خود نویدبخش بهبود وضعیت محیط زیست خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عبدالرسول بستان یکشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹

من به عنوان عضوی ازاین جامع به افرادی مثل اقای جرفی افتخار میکنم واقعا با توجه به سن وسال کمش ولی درک وتوانایی بالای خودش وباکمک مردم میتونه به اینده کشورمون بخصوص شهرمان اهواز کمک بسیاری برای ابادایش باشه امیدوارم تنش سالم یاحق🌷🌷🌷🌷