کد خبر : 40042
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 4:33
-

اخبر شهرداری اهواز

اخبر شهرداری های خوزستان

حضور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در سازمان خدمات موتوری

حضور معاون خدمات شهری  شهرداری اهواز در سازمان خدمات موتوری
در کنار دیگر عوامل خدمات شهری با احداث دو پایگاه در دو نقطه از شهر که توسط مدیریت آب های سطحی مشخص گردیده آماده ارائه خدمت هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در سازمان خدمات موتوری حضور پیدا کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان جلسه بررسی وضعیت خودروهای عمرانی مناطق با حضور مهندس شمس سرپرست خدمات شهری و رئیس هیات مدیره سازمان خدمات موتوری و حضور مدیرعامل سازمان و کارشناسان خدمات شهری در سازمان موتوری برگزار شد.
در این جلسه ضمن شنیدن نظر کارشناسان و ارائه آمار  توسط کارشناسان این سازمان، مدیر عامل سازمان گفت : با تلاش و همدلی پرسنل توانستیم قدم های بزرگی در حوزه ماشین آلات برداریم  که بتوانیم کلیه خدمات خودروهای تخصصی شهر را به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه افزود : تعمیر بیش از ۴۰ خودرو و خرید ۴۳ خودرو تخصصی خدمات شهری و ماشین آلات عمرانی و در اختیار قرار دادن این خودروها به مناطق هشتگانه و در کنار این تجهیزات استفاده از بخش خصوصی جهت تکمیل خودروهای مورد نیاز به صورت مستقیم با مالکان خودروها نقش بسزایی در کاهش هزینه تامین خودروها داشت.

شوشتری در ادامه به تامین بیش از ۴۰ دستگاه خودروی مکنده جهت روزهای بارانی برای جمع آوری آب های سطحی اشاره و گفت : در کنار دیگر عوامل خدمات شهری با احداث دو پایگاه در دو نقطه از شهر که توسط مدیریت آب های سطحی مشخص گردیده آماده ارائه خدمت هستیم.

مهندس شمس در این جلسه ضمن بررسی ظرفیت خودرویی گفت : در سازمان موتوری به همت مدیرعامل و پرسنل سازمان قدم های بزرگی برداشته شده است.

وی به حضور مثمر سازمان در ایام اربعین حسینی در مرز چذابه و رضایت مندی مسؤولین استانی و کشوری اشاره کرد و گفت : هر چقدر بتوانیم یک سازمان موتوری توانمند داشته باشیم می توانیم در ارائه خدمات بهتر به مردم موفق تر باشیم.
در پایان حاضرین از روند تعمیرات خودرویی ، ساخت و نصب تجهیزات مکانیزه سازمان بازدید کردند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.