کد خبر : 15108
تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1399 - 20:36
-

حوادث | پیکر شهدای هواپیمای سانحه دیده ناجا تحویل پزشک قانونی شد

حوادث | پیکر شهدای هواپیمای سانحه دیده ناجا تحویل پزشک قانونی شد

حوادث | پیکر شهدای هواپیمای سانحه دیده ناجا تحویل پزشک قانونی شد       رئیس جمعیت هلال احمر عباس‌آباد مازندران با اشاره به پیدا شدن پیکر شهدای هواپیمای سانحه دیده نیروی انتظامی، گفت: پیکر این شهدا برای بررسی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شده است.   شب گذشته  یک فروند هواپیمای آموزشی  “سسنا” در حین

حوادث | پیکر شهدای هواپیمای سانحه دیده ناجا تحویل پزشک قانونی شد

 

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر عباس‌آباد مازندران با اشاره به پیدا شدن پیکر شهدای هواپیمای سانحه دیده نیروی انتظامی، گفت: پیکر این شهدا برای بررسی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شده است.

 

شب گذشته  یک فروند هواپیمای آموزشی  “سسنا” در حین عملیات انتظامی به علت شرائط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان در منطقه “سلمانشهر  ” شهرستان عباس آباد دچار سانحه شد که در پی آن  ۲ تن از سرنشینان هواناجا در این هواپیما به شهادت رسیدند.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان احمد نهاوندی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیکر این شهدا در عملیات جستجو نیروهای اعزامی در منطقه حوالی ساعت ۲۴ شب گذشته پیدا شده است.

 

 

وی گفت:  عملیات امدادی این سانحه هوایی با همکاری دیگر نهادهای مردمی ، نیروی انتظامی ، شهرداری و اورژانس ۱۱۵ شب گذشته انجام شده است ولی در ساعات اولین صبح امروز هم با اعزام نیروهایی از استان و همکاری مسئولان منطقه در حال انتقال لاشه این هواپیما از منطقه جنگلی به منظور بررسی کارشناسی علت سقوط آن هستند.

 

 

این هواپیمای آموزشی نیروی انتظامی با دو سرنشین از فرودگاه بیشه کلای شهرستان محمودآباد پرواز کرد و عازم رشت مرکز استان گیلان بود.

 

 

بخش سلمانشهر با جمعیتی دستکم ۱۰ هزار نفر جزو شهرستان های عباس آباد در غرب مازندران به شمار می آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.