کد خبر : 63568
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 10:18
-

حضور مدیر کل بهزیستی خوزستان در شهرستان امیدیه

حضور مدیر کل بهزیستی خوزستان در شهرستان امیدیه

روز یکشنبه ۲۹ مهرماه “مهران کریمیان”مدیر کل به اتفاق مسئول بازرسی بهزیستی خوزستان در شهر ستان امیدیه حضور یافت. به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان ،کریمیان  در ابتدا به همراه  رئیس بهزیستی امیدیه ازمنازل خانوارهای تحت پوشش درمناطق حاشیه بازدید کرد  و ضمن گفتگو و شنیدن درد دل خانواده ها ، به بررسی مشکلات آنان پرداخت 

روز یکشنبه ۲۹ مهرماه “مهران کریمیان”مدیر کل به اتفاق مسئول بازرسی بهزیستی خوزستان در شهر ستان امیدیه حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان ،کریمیان  در ابتدا به همراه  رئیس بهزیستی امیدیه ازمنازل خانوارهای تحت پوشش درمناطق حاشیه بازدید کرد  و ضمن گفتگو و شنیدن درد دل خانواده ها ، به بررسی مشکلات آنان پرداخت  و پیگیری درخواستهایشان  را از طریق بهزیستی شهرستان و استان در دستور کار قرار داد.

در ادامه ضمن بازدید  ازیکی ازاملاک سازمان  با حضور در مرکز مثبت زندگی شهرستان بامدیروکارکنان مرکز دیدار و گفتگو  و از نزدیک خدمات ارائه شده به جامعه هدف  را بررسی کردند.

مدیر کل بهزیستی خوزستان و همراهان در پایان پس  از بازدید از  کتابخانه نابینایان به مناسبت هفته نابینایان ، به اتفاق  فرماندار شهرستان در میزخدمت  حضور یافت  و درفضایی صمیمی، مشکلات ،نیازها و درخواستهای  مددجویان را بررسی  و دستورات لازم برای پیگیری مشکلات آنان انجام شد.
 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.