کد خبر : 23585
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 - 14:40
-

جلسه مشترک فرماندار مسجدسلیمان با روسای اتحادیه های صنفی شهرستان برگزار شد

جلسه مشترک فرماندار مسجدسلیمان با روسای اتحادیه های صنفی شهرستان برگزار شد

برای چهارمین بار پیاپی فرماندار مسجدسلیمان در جمع روسای اتحادیه صنفی این شهرستان در محل فرمانداری حضور پیدا کرد و از نزدیک مشکلات و دغدغه های آن ها را جویا شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری مسجد سلیمان؛

شهرستان بخوبی مشاهده شد بحث همکاری اصناف و بازاریان عزیز است که ماحصل آن روند رو به بهبود آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان است و انتظار داریم برای تداوم این روند،همچنان اصناف و بازاریان عزیز همکاری خود را با مجموعه مدیریتی شهرستان حفظ کنند.
وی ادامه داد:یکی از دلایل ایجاد روند صعودی مبتلایان در شهرستان حضور در مراسمات عزا و شادی است،یکی از موارد مهمی که باید مدنظر باشد این است که فرصت برای حضور در مراسمات عزا و شادی زیاد است و در حال حاضر سلامتی شهروندان برای ما مهم ترین اولویت است.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان مسجدسلیمان اضافه کرد:از مشکلات اقتصادی مردم و اصناف باخبر هستیم و در همین خصوص پیگیری خواهیم کرد تا ادارات خدمات رسان همچون برق،آب و گاز همکاری های لازم را با بازاریان عزیز داشته باشند و انتظار داریم واحدهای صنفی بدون پروانه کسب هم با یک برنامه ریزی صحیح ساماندهی شوند.
پاکدل در ادامه تشریح کرد:با پیگیری های انجام شده اقدامات خوبی در شهرستان مسجدسلیمان صورت گرفته است و بزودی شاهد کلنگ زنی پتروپالایش خواهیم بود،همچنین در خصوص راه اندازی فاز دوم کارخانه سیمان کارون هم پیگیری های خوبی صورت گرفت و در واقع مسجدسلیمان در مسیر صنعتی شدن است و در آینده نزدیک این امر محقق خواهد شد.

رئیس اداره صمت شهرستان مسجدسلیمان هم در این جلسه ضمن تقدیر از حضور مستمر فرماندار در جمع بازاریان گفت:یکی از موارد مهمی که در بحث ساماندهی اصناف مدنظر ماست رعایت عدالت و قانون است،قانون به معنای قلع و قمع نیست و در واقع ایجاد ارتباط دو سویه بین دولت و بخش خصوصی است.

در پایان روسای اتحادیه های صنفی در این جلسه مشکلات و دغدغه های صنف ذیربط خود را اعلام کردند و از حمایت های همیشگی فرماندار مسجدسلیمان و حضور مستمر وی در جمع بازاریان تقدیر نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.