کد خبر : 12402
تاریخ انتشار : جمعه 9 اسفند 1398 - 23:37
-

تقدیر نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس از کادرهای درمانی و بهداشتی

تقدیر نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس از کادرهای درمانی و بهداشتی

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از کادر‌های پزشکی، درمانی، بهداشتی وپشتیبانی مبارزه و پیشگیری ازبیماری کرونا تقدیر کرد. به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از کادر‌های

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از کادر‌های پزشکی، درمانی، بهداشتی وپشتیبانی مبارزه و پیشگیری ازبیماری کرونا تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از کادر‌های پزشکی، درمانی، بهداشتی وپشتیبانی مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا تقدیر کرد.

متن پیام ساعدی به شرح ذیل است:

خدای مهربان را شاکریم، افتخار خدمتگزاری مردم شریف منطقه ایی را در مجلس شورای اسلامی دریافت نموده ام که دارای مردمانی فرهیخته و با اصالت بزرگ که روحیه ایثار و فداکاری و جهاد، با زندگی آن‌ها عجین شده است، روحیه و تفکری که ناشی از فرهنگ بالای ولایت مداری و فرهنگ عاشورایی است.

بی شک جهاد از برترین اعمال و ارکان مهم دین مقدس ما اسلام است به نحوی که در قرآن و احادیث برای جهاد و مجاهدان فضایل بسیاری ذکر شده است.

در پی شیوع بیماری کرونا، و خطر آلودگی دیگر نقاط و شهرها، این بیماری بطور فراگیر اذهان عمومی را درگیر خود نموده است اما بی شک موضوعی که دراینجا قابل تامل و حیرت است، حرکت و تلاش جهادی عزیزان جهاد گر عرصه سلامت و بهداشت مردم عزیزاست.

کادر پزشکی، بهداشتی و درمانی و پرستاران، عزیزانی که در دفاع مقدس و پس از آن، سهم عمده ایی در جهاد در راه وطن دارند که امروز این عزیزان بطور خود جوش و فعال و به مراتب فراتر از مسولیت ذاتی و اداری خود، دست به کاری جهادی و حسینی (ع) زدندو در تمام ساعات شبانه روز با نظم و درایت خاص خود و بطور دلسوزانه و صبورانه، از اولین ساعات احتمال خطر بیماری فوق، بهترین روش‌ها و سیاست‌های لازم را در جهت حفظ سلامت مردم منطقه بکار بستند.

اینجانب بعنوان خادم مردم شریف شهرستان های دشت آزادگان وهویزه، لازم دانستم ضمن ابراز تاسف و همدردی از فوت عده‌ای از هموطنان عزیزمان در اثر بیماری فوق، از کلیه زحمات جهادی کادر‌های پزشکی، بهداشتی، درمانی و پرستاری و پشتیبانی و وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش، همچنین بسیجیان عزیز و سپاه منطقه و کلیه رسانه‌ها جهت اطلاع رسانی درست و به هنگام و عوامل متولی و دست اندر کار، جهت این جهاد بهداشتی و درمانی بزرگ تقدیر و تشکر نمایم و ضمن اینکه از مردم شریف منطقه خواهان توجه ویژه به توصیه‌های علمی فقط از مراجع صلاحیت دار پزشکی و بهداشتی و دریافت اخبارو اطلاع رسانی درست از رسانه‌ها را دارم، ضمن صبوری و همراهی با هم تا ریشه کن نمودن بیماری فوق صبورانه تلاش لازم با جهادگران عرصه بهداشت و سلامت مردم را عنایت فرموده تا ان شاءالله بزودی شاهد ریشه کن نمودن بیماری فوق باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.