کد خبر : 5430
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1398 - 1:13
-

جلسه ستاد اربعین حسینی ویژه بانوان در فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد

جلسه ستاد اربعین حسینی ویژه بانوان در فرمانداری  دشت آزادگان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان : جلسه ستاد اربعین ویژه بانوان امروز چهارشنبه ۳ مهر در محل فرمانداری به ریاست پور عاطف معاون سیاسی فرماندار ، فرماندار شهرستان هویزه و مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان برگزار شد پور عاطف در این جلسه با اشاره به نقش تاثیر گذار بانوان در عرصه های

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان : جلسه ستاد اربعین ویژه بانوان امروز چهارشنبه ۳ مهر در محل فرمانداری به ریاست پور عاطف معاون سیاسی فرماندار ، فرماندار شهرستان هویزه و مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان برگزار شد پور عاطف در این جلسه با اشاره به نقش تاثیر گذار بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی ، علمی ، اقتصادی افزود : امروز بانوان ما در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه والای برخوردارند .
معاون سیاسی فرماندار همچنین با اشاره به نزدیک شدن مراسم اربعین حسینی افزود : بانوان در حماسه بزرگ اربعین حسینی نقش فعالی دارند. و در مواکب در طبخ غذا تا پختن نان و میزبانی از زائرین و ارائه خدمات سهم بسزایی ایفا می نمایند و با الگو قرار دادن حضرت زینب (س) در خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی مجدانه تلاش کنند .
وی افزود بحمدالله دشت آزادگان از بانوان متعهد و مومن برخوردارست که انتظار می رود این خواهران رسالت خود را که همانا رسالت حضرت زینب کبری می باشد به نحو احسن انجام دهند .
در این جلسه همچنین حبیب عفری فرماندار هویزه گفت : خوشبختانه بانوان مومنه ما چه در شهرستان هویزه و چه در دشت آزادگان رسالت خود را در زمینه های مختلف فرهنگی ؛ مذهبی ؛ دینی و خدمات رسانی به اربعین حسینی به خوبی داده و می دهند و این جای تقدیر است و از بانوان خواست برای بهتر خدمت کردن به زوار از همکنون با فراهم نمودن امکانات لازم برنامه ریزی نمایند .

روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشت آزادگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.