کد خبر : 18438
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 3:26
-

جلالی: بازیکنانم به ایده‌های تیم وفادار بودند/ در انتهای جدول وضعیت بغرنج است

جلالی: بازیکنانم به ایده‌های تیم وفادار بودند/ در انتهای جدول وضعیت بغرنج است

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان ابراز رضایت کرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، مجید جلالی در نشست خبری بعد از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سنگینی بود و این تجلی اراده، صمیمیت و

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان ابراز رضایت کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، مجید جلالی در نشست خبری بعد از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سنگینی بود و این تجلی اراده، صمیمیت و همدلی است که در تیم ما وجود دارد. ما بازی خیلی خوبی کردیم و واقعاً موقعیت‌های زیادی داشتیم. خوشحالم که این بازی را بردیم، چون نیاز داشتیم به این پیروزی و در انتهای جدول وضعیت خیلی بغرنج است. تبریک می‌گویم به مردم سیرجان و اعضای باشگاه و همه بازیکنان که با تمام وجودشان بازی کردند و من صمیمانه از آنها تشکر می‌کنم.
وی گفت: ما بعد از گل زودهنگامی که به ثمر رساندیم یک مقداری سهل‌انگاری کردیم. بین دو نیمه بچه‌‌‌ها خیلی متحد شدند و اعتقاد راسخ داشتند که می‌توانند این بازی را برگردانند و خیلی وفادارانه، صادقانه و صمیمانه با تمام وجودشان بازی کردند. بازیکنانم به ایده‌های تیم وفادار بودند و فوتبال خوبی بازی کردند و توانستند برنده این بازی باشند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره داوری این دیدار بیان کرد: به نظر من داور خیلی مناسب داوری کرد و داوری خوبی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.