کد خبر : 12668
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 10:31
-

تکذیب اعلام وضعیت قرمز در بندر امام(ره)/ اعلام هشدار برای ماندن در خانه‌ها بود

تکذیب اعلام وضعیت قرمز در بندر امام(ره)/ اعلام هشدار برای ماندن در خانه‌ها بود

بخشدار بندر امام خمینی(ره) گفت: هدف از اعلام هشدار به مردم توسط خودرو آتش‌نشانی شهرداری برای در منزل ماندن بوده است و وضعیت قرمزی وجود ندارد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، ساعت ۲۰ شب گذشته خودرو آتش‌نشانی شهرداری بندر امام(ره) در گشت شهری با اعلام وضعیت قرمز از مردم خواست

بخشدار بندر امام خمینی(ره) گفت: هدف از اعلام هشدار به مردم توسط خودرو آتش‌نشانی شهرداری برای در منزل ماندن بوده است و وضعیت قرمزی وجود ندارد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، ساعت ۲۰ شب گذشته خودرو آتش‌نشانی شهرداری بندر امام(ره) در گشت شهری با اعلام وضعیت قرمز از مردم خواست که بازار را ترک کرده و در منزل بمانند. خبری که با وجود عدم حتی یک مورد مبتلا به ویروس کرونا در بندر امام(ره)، سبب نگرانی و اضطراب مردم شد.

حجت‌اله خسروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درباره اعلام وضعیت قرمز در شهر اظهار داشت: هدف از اطلاع‌رسانی توسط شهرداری برای تاکید و توصیه به ترک بازار بندر بوده و وضعیت قرمز در شهر مورد تایید نیست.

وی افزود: تاکنون حتی یک مورد به ابتلا به ویروس کرونا در بندر امام خمینی(ره) گزارش نشده است.

رئیس قرارگاه مقابله با ویروس کرونا بندر امام خمینی(ره) در ادامه تاکید کرد: از جمعه به‌صورت مرتب و طبق برنامه زمان‌بندی ضدعفونی و گندزدایی معابر پرتردد و بازار توسط شهرداری انجام شده و مورد ثبت مبتلا به کرونا در شهر تاکنون گزارش نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.