کد خبر : 22286
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 10:58
-

ادعای آزادی بیان تمدن غرب، ادعای دروغین است

ادعای آزادی بیان تمدن غرب، ادعای دروغین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با دروغین خواندن ادعای غرب درباره آزادی بیان و توهین به پیامبر اسلام گفت: تمدن غرب، فاسد و روبه زوال است و انقلاب اسلامی مقابل این نظام فاسد ایستاده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار اظهار داشت: تمدن غرب، تمدنی فاسد و روبه زوال است و نظام دموکراسی و سکولاریزه غرب نشان داده مکتبی انحرافی و تباهی بشر را سبب می‌شود.

وی افزود: اسلام و انقلاب اسلامی توانسته است با پیروی از مکتب الهی اسلام، مقابل این نظام فاسد و زورگو بایستد و اکنون نظام اسلامی به قلب اروپا و تمدن غرب نفوذ کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: تمدن نوین اسلامی با پیروی از مکتب اسلام ناب محمدی و شعار لااله الله در عالم هستی فراگیر شده و اکنون انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگو در جهان برای آزادیخواهان تبدیل شده است.

وی با بیان فروپاشی دنیای غرب و نابودی تفکرات ظالمانه آنها اظهار داشت: شاهد فروپاشی دنیای غرب هستیم و اسلام ناب محمدی در کشورهای جهان به الگو تبدیل شده است، آمریکای جنایتکار در مقابل اراده الهی مردم ایران شکست خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار عنوان کرد: بزرگترین تهدید برای استکباران جهانی ، انقلاب اسلامی قدرتمند ایران است و آمریکا تاکنون هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد.

وی به مساله توهین رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام گفت: فرانسه به دروغ ادعای آزادی بیان دارد ولی به بهانه آزادی بیانیه به مقدسات میلیاردها مسلمان توهین می‌کند ولی اجازه پرسش درباره یک حادثه را نمی‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.