کد خبر : 29449
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1400 - 5:18
-

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد:

مصطفی شکیبافر

توزیع ۱۶۰ میز تنیس و فوتبال دستی در سطح شهرستان شادگان

توزیع ۱۶۰ میز تنیس و فوتبال دستی در سطح شهرستان شادگان

  به گزارش خبرنگارما ازشادگان ، آیین توزیع پکیج های ورزشی در بین مدارس شهرستان با حضور دکتر صبری پور سرپرست فرمانداری و رئیس شورای ورزش شادگان ، توفیق البوغبیش سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان و فرهنگیان بصورت نمادین در استادیوم تختی برگزار شد. صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان

 

به گزارش خبرنگارما ازشادگان ، آیین توزیع پکیج های ورزشی در بین مدارس شهرستان با حضور دکتر صبری پور سرپرست فرمانداری و رئیس شورای ورزش شادگان ، توفیق البوغبیش سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان و فرهنگیان بصورت نمادین در استادیوم تختی برگزار شد.

صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان طی این مراسم ضمن با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهارکرد: پکیج ورزشی شامل ۸۰ عدد میز پینگ‌پنگ و ۸۰ عدد فوتبال دستی که با پیگیری نماینده مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان به اداره ورزش و جوانان شهرستان اختصاص داده شده که در بین مدارس شهرستان توزیع می شود.

وی افزود: با اشاره به اهمیت ورزش در مدارس شهرستان واستعداد یابی از سنین کم و خصوصا رشته های المپیکی این تجهیزات در تحقق این امر کمک شایانی به حوزه ورزش خواهد کرد.

صبری پور رئیس شورای ورزش شادگان درپایان گفت : این تجهیزات با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال تامین شده است.خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.