کد خبر : 22764
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آبان 1399 - 22:22
-

لزوم رسیدگی به مشکلات روستاها در حوزه های مختلف عمرانی

لزوم رسیدگی به مشکلات روستاها در حوزه های مختلف عمرانی

به گزارش شبکه خبری خوزستان، نماینده مردم شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در مجلس بر رسیدگی به مشکلات روستاها در حوزه های مختلف عمرانی تاکید کرد. دکتر قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه ای به منظور رفع مشکلات و تکمیل پروژه های گاز، آب و فاضلاب،

به گزارش شبکه خبری خوزستان، نماینده مردم شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در مجلس بر رسیدگی به مشکلات روستاها در حوزه های مختلف عمرانی تاکید کرد.

دکتر قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه ای به منظور رفع مشکلات و تکمیل پروژه های گاز، آب و فاضلاب، راهداری و مسکن با حضور فرمانداران شهرستان های حوزه انتخابیه، مسئولان استانی و شهرستان ها برگزار شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن اعلام نارضایتی از تکمیل نشدن بعضی از جاده های روستایی و راه های مواصلاتی ۲ شهرستان به ویژه روستای هوفل و جاده روستای شاکریه و تاکید بر بهره برداری از آنها در کوتاه ترین زمان، افزود: با پیگیری های انجام شده اعتبارات لازم از بخش نفت برای تامین آب شرب روستایی اختصاص یافته است.

ساعدی اظهار داشت: مردم ولایتمدار و انقلابی ساکن روستاهای محروم جفیر یک و ۲، از نبود آب شرب گلایه دارند، از همین رو خواستار تسریع در تکمیل پروژه آبرسانی به روستاهای مذکور هستیم تا مشکلات آنها در زمینه تامین آب شرب سالم و پایدار مرتفع شود.

نماینده مردم شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان، رفع مشکلات فاضلاب شهر رفیع و لایروبی آن و رفع مشکلات فاضلاب کوی سلمان فارسی واقع در شهرستان هویزه را الزامی دانست و بیان کرد: همچنین اهالی روستاهای جلیعه بنده، ام دبس و مچریه از نعمت گاز محروم هستند و باید تکمیل پروژه گازرسانی به بخش مرکزی شهرستان هویزه نیز تسریع شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.