کد خبر : 25778
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 7:00
-

تهامی: پورموسوی مربی شجاعی است

تهامی: پورموسوی مربی شجاعی است

پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به جوانگرایی در صنعت نفت آبادان، گفت: بها دادن به جوانان شجاعت می‌خواهد و به نظرم پورموسوی مربی شجاعی است. ابراهیم تهامی ، درباره عملکرد تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد در دربی خوزستان، اظهارکرد: به نظر من دو تیم در این بازی زحمت کشیدند و هدف‌شان برد بود. بازی

پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به جوانگرایی در صنعت نفت آبادان، گفت: بها دادن به جوانان شجاعت می‌خواهد و به نظرم پورموسوی مربی شجاعی است.

ابراهیم تهامی ، درباره عملکرد تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد در دربی خوزستان، اظهارکرد: به نظر من دو تیم در این بازی زحمت کشیدند و هدف‌شان برد بود. بازی خوبی را شاهد بودیم و عملکرد تیم‌ها نسبت به بازی‌های قبلی‌شان خیلی بهتر بود. من فکر می‌کنم تساوی برای دو تیم عادلانه بود، هر چند برد در جایگاه جدولی این تیم‌ها بسیار تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه نفت آبادان تیم بسیار جوانی است و تا این جا عملکرد خیلی خوبی داشته است، گفت: پیش از اینکه پورموسوی هدایت نفت را برعهده بگیرد، چند بازیکن اصلی از صنعت نفت جدا شده بودند اما این مربی به خوبی توانست تیمی را برای فصل بیستم جمع و جور کند و صنعت نفت تیم خوبی است.

این پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: فقط امیدوارم مسئولان آبادان بدانند که نمی‌شود یک مربی را تنها برای یک فصل استخدام کنند و چنین مربی نمی‌تواند کارایی خود را نشان دهد. آقای پورموسوی با اقداماتی که در صنعت نفت داشته، از همان ابتدا کارایی خود را نشان داده است و به نظر من باید او برای لیگ آینده حفظ شود و اگر این مهم انجام شود، نفت می‌تواند در فصل بعدی نیز نتایج خوبی کسب کند و به سهمیه آسیایی هم برسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال صنعت نفت می‌تواند به سهمیه آسیایی برسد، گفت: صنعت نفت تیم خیلی خوبی است اما بسیار جوان است و شاید در نیم‌فصل دوم در فشار لیگ دچار افت بدنی شود اما بازهم تاکید می‌کنم اگر پورموسوی که کارنامه خوبی دارد برای فصل بعدی هم در نفت بماند، نفت می‌تواند مقام بسیار خوبی به دست آورد. سرمربی تیم حفظ شود می‌تواند به نفت آبادان رونق دهد و صد درصد نتایج نفت در لیگ آینده به صورتی است که جزو سه تیم برتر خواهد بود.

تهامی با بیان اینکه بها دادن به جوانان شجاعت می‌خواهد و به نظرم پورموسوی مربی شجاعی است، افزود: اولین مربی‌ای را می‌بینم که در لیگ بیستم از ابتدای فصل بسیار خوب کار کرده است. من این مربی را حدود ۳۵ است که می‌شناسم و شناخت خوبی از او دارم و یک مربی حرفه‌ای است اما اصلا فکر نمی‌کردم او در صنعت نفت دست به جوانگرایی بزند ولی حقیقتا شجاعت خود را نشان داده است و واقعا از مربیان شجاع خوشم می‌آید. مربیان باید به جوانان برای آینده تیم‌ها و فوتبال ایران بها بدهند، کاری که امسال در صنعت نفت شاهد آن هستیم.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.