کد خبر : 515
تاریخ انتشار : جمعه 13 اردیبهشت 1398 - 10:12
-

تقویت توان علمی کشور با اتکا به نقش آموزش و پرورش امکان پذیر است

تقویت توان علمی کشور با اتکا به نقش آموزش و پرورش امکان پذیر است

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت:: آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن توجه دارد تقویت توان علمی و توسعه فناوری در کشور است که این رهنمود با اراده و در دستان معلمان امکان تحقق دارد. فریدون حسنوند در آئین گرامی داشت روز معلم در سالن حجاب اندیمشک، اظهار داشت: معلم و جامعه فرهنگی

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت:: آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن توجه دارد تقویت توان علمی و توسعه فناوری در کشور است که این رهنمود با اراده و در دستان معلمان امکان تحقق دارد.

فریدون حسنوند در آئین گرامی داشت روز معلم در سالن حجاب اندیمشک، اظهار داشت: معلم و جامعه فرهنگی کشور در عرصه‌های مختلف انقلابی و اسلامی، همراه و پشتیبان کشور و ولایت فقیه بوده‌اند.

وی با اشاره به نقش معلمان در دوران طاغوت و مبارزت مردمی علیه رژیم شاهنشاهی، گفت: علی رغم دغدغه‌های معلمان در طول سال‌های اخیر، آنان برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی پیشتاز بوده‌اند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های اخیر غرب علیه ایران اسلامی، عنوان کرد: کشور با تحریم‌های مختلف اقتصادی و فشارهای خارجی مواجه شده است اما دشمنان بدانند، ایران اسلامی با موفقیت و اقتدار از این آزمون الهی خارج می‌شود.

وی با بیان این که طرح اعتراضات باید از طریق قانون و منطق الهی معلمان باشد، توجه و رفع مشکلات معلمان را ضروری دانست و افزود: این که برخی می‌خواهند به بهانه اعتراض معلمان را به خیابان‌ها بکشند  بر خلاف قلب و روح معلمین ما است.

حسنوند با بیان این که اعتراض و پیگیری حقوق و مطالبات معلمان حق آنان است، خاطر نشان کرد: معلمان مطالبات و حقوق خود را با نمایندگان مطرح کنند، معلم و جامعه فرهنگی کشور نباید اسیر دعواهای سیاسی شوند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گوشزد و طرح مطالبات فرهنگیان با نامزدها و منتخبان مردم در مجلس ضروری دانست و بیان کرد: آموزش وپرورش و توجه به مشکلات آن یک اولویت است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طول سال‌های اخیر، خدمات گسترده‌ای برای توسعه خدمات آموزشی و تأمین نیازهای این قشر مهم اجتماعی پیش بینی و اجرا شده است که رایگان کردن آب و برق و گاز و اقداماتی نظیر آن از جمله این اقدامات است.

وی با بیان این که جایگاه معلم رفیع بوده و معلم باید به جامعه به خوبی معرفی شود، گفت: حفظ جایگاه و تقدیر از معلم در جامعه یک نیاز مهم اجتماعی است و برای پاسداشت جایگاه معلم، باید هر چه در توان داریم انجام دهیم.

حسنوند نقش آموزش و پرورش در اقتدار ملی و اسلامی ما مؤثر دانست و تصریح کرد: اگر به معلم و جایگاه آموزش و پرورش به خوبی توجه و از آن حمایت و تقدیر گردد، توان ما برای مقابله با دشمنان تقویت و زمینه پیشرفت ایران اسلامی بیش از گذشته فراهم می‌شود.

وی توجه به دغدغه معیشتی معلمین را ضروری دانست و با بیان این برای رفع دغدغه‌های معلمین باید تلاش و برنامه ریزی کرد، افزود: برای توسعه خدمات فرهنگی و تأمین نیازهای معلمین باید آموزش و پرورش به عنوان یک اولویت در کشور تعریف و به آن پرداخته شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی معلم را محرک علمی و هدایت جامعه دانست و عنوان کرد: آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن توجه دارد، تقویت توان علمی و توسعه فناوری در کشور است که این رهنمود با اراده و در دستان معلمان امکان تحقق دارد و ما برای دست یابی به اهداف تعیین شده و تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری در این حوزه نیازمند تلاش و برنامه ریزی بهتر و جدی‌تر هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.