کد خبر : 52454
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 5:52
-

تقدیر از مسئولین قرارگاه قرآنی نور خوزستان + تصاویر

تقدیر از مسئولین قرارگاه قرآنی نور خوزستان + تصاویر

با حضور معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه و دبیر قرارگاه قرآنی نور از مسئولین قرارگاه قرآنی نور خوزستان به جهت کسب رتبه برتر در سطح کشور تجلیل شد.

 

شبکه خبری خوزستان / مسئولین قرارگاه قرآنی نور خوزستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرگزاری بسیج در این مراسم از سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ، حجت الاسلام رستگار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و سرهنگ نعمتی، دبیرقرارگاه قرانی نور ، به جهت برتری قرارگاه قرآنی نور در سطح کشور تجلیل گردید.

 

سردار حسین محبی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه و دبیر قرارگاه قرآنی نور سپاه در مراسم تجلیل از مسئولین قرارگاه قرآنی نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در افتتاحیه دبیرخانه قرارگاه قرآنی نور که فرمانده کل سپاه، جانشین وی و سپاه های استانی از طریق ویدیو کنفرانس ناظر آن بودند، گزارشاتی ارایه شد و سردار فرمانده کل سپاه افرادی را مورد تشویق قرار دادند.

 

او افزود: از جمله افرادی که مورد تقدیر قرار گرفتند سردار شاهوار پور و حجت الاسلام والمسلمین رستگار بود که جا دارد از سایر افراد نیز تشکر نماییم.

 

سردار محبی بیان کرد: امروز نیز من به نمایندگی از فرمانده کل سپاه و نماینده ولی فقیه در سپاه افتخار دارم که لوح تقدیری را تقدیم فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) نمایم که به دلیل خدمات وی در حوزه توسعه قرارگاه قرآنی نور است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.