بررسی و بازدید میدانی نماینده معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از پروژه های در حال اجرای شهرداری مسجدسلیمان

بررسی و بازدید میدانی نماینده معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از پروژه های در حال اجرای شهرداری مسجدسلیمان

بازدید از اولین چاه نفت غرب آسیا و نیز محلات مسجدسلیمان ، از جمله مناطق کلگه، پشت‌برج، سی‌برنج و مناطق آلوده به نفت و گاز به همراه مسئولین شهرداری و شورای اسلامی شهر حضور یافته، تا از نزدیک مشکلات به‌وجود آمده را مورد بررسی قرار دهند.

 

با حضور نماینده معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، پروژ ‌های در حال اجرای شهرداری مسجدسلیمان مورد بررسی قرار گرفت

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان؛ با حضور دکتر مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌‌های کشور ، دکتر عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان، دکتر ورناصری نماینده‌ی مردم در مجلس شورای اسلامی و با حضور مسئولین چهار حوزه مشکلات شهرداری‌های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ در همین راستا جلسه بررسی مشکلات شهرداری مسجدسلیمان با حضور عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان، علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، قنبری معاون فرماندار، روح الله جلیلی رییس شورای اسلامی شهر، احمد زمانپور عضو شورای شهر، پیمان مولایی شهردار منتخب شورای اسلامی شهر و مهدی رضایی‌فرد سرپرست شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد.

بنابر همین گزارش دیروز پنج شنبه دهم مهرماه ۱۳۹۹؛ دکتر مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن حضور میدانی در سطح شهر به بازدید از مناطق و محلات مختلف مسجدسلیمان پرداخت، و پس از آن جلسه‌ای بمنظور بررسی مشکلات شهرداری‌های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا برگزار گردید که در این جلسه مسولین هر شهرستان و حوزه به بیان مشکلات و معضلات شهری پرداختند.

در ابتدای این جلسه دکتر جمالی‌نژاد ضمن شنیدن مشکلات چهارحوزه از زبان فرمانداران و شهرداران، با اشاره به اینکه این ۴ شهرستان نیازمند نگاه ویژه می‌باشد اظهار داشت: با توجه به شرایط هر حوزه، اعتبار ویژه‌ای جهت تجهیز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تخصیص خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: به جز این نشست، جلسه ای هم در استانداری برگزار خواهد شد، تا بتوان مشکلات این حوزه را به صورت ویژه مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار دهیم.

در خاتمه دکتر جمالی‌نژاد با اشاره به مشکلات متعدد از جمله نیروی انسانی و همچنین زیر ساخت شهری خاطر نشان کرد: ما امیدواریم هرچه سریعتر، با عزم جزم مسولین شهری و کمک وزارت کشور و استانداری خوزستان مشکلات را مرتفع نمائیم.

روح الله جلیلی رییس شورای اسلامی شهر به نمایندگی از طرف اعضای شورا و شهرداری مسجدسلیمان سخنانی را در خصوص مشکلات و معضلات این شهرستان ابراز نمودند ؛ با توجه به تورم سالانه و مشکلات اخیر جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، نیازمند تخصیص اعتبار و بودجه است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاون عمرانی وزیر کشور بیان داشت: جهت مرتفع سازی مشکلات محلات، اللخصوص مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، نیازمند به تخصیص اعتبار ، و در اختیار قرار دادن مصالح و قیر جهت اجرای روکش آسفالت و همچنین ماشین‌آلات سبک و سنگین به منظور پیشبرد خدمات عمرانی می باشیم.

قابل ذکر است، در ابتدای این سفر یک روزه دکتر جمالی‌نژاد به بازدید از اولین چاه نفت غرب آسیا و نیز محلات مسجدسلیمان، از جمله مناطق کلگه، پشت‌برج، سی‌برنج و مناطق آلوده به نفت و گاز به همراه مسئولین شهرداری و شورای اسلامی شهر حضور یافته، تا از نزدیک مشکلات به‌وجود آمده را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.