کد خبر : 310
تاریخ انتشار : جمعه 6 اردیبهشت 1398 - 10:24
-

تعداد اردوگاه‌های اسکان اضطراری در خوزستان به ۲۶ محل رسید

تعداد اردوگاه‌های اسکان اضطراری در خوزستان به ۲۶ محل رسید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: محل استقرار ۲۶ اردوگاه اسکان اضطراری خوزستان را شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، باوی، رامهرمز، کارون، شادگان، دشت‌آزادگان و شوش هستند. علی خدادادی در حاشیه بازدید از کمپ‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۹۱ اردوگاه اسکان اضطراری از آغاز کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده نقاط مختلف استان خوزستان برپا شده است. وی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: محل استقرار ۲۶ اردوگاه اسکان اضطراری خوزستان را شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، باوی، رامهرمز، کارون، شادگان، دشت‌آزادگان و شوش هستند.

علی خدادادی در حاشیه بازدید از کمپ‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۹۱ اردوگاه اسکان اضطراری از آغاز کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده نقاط مختلف استان خوزستان برپا شده است.

وی به عادی شدن شرایط اضطراری و حالت فوق‌العاده در استان خوزستان اشاره و بیان کرد: مردم به شهرها و روستاهای خوزستان بازگشتهاند که این امر موجب کاهش تعداد اردوگاه‌های اضطراری به ۲۶ محل رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: محل استقرار ۲۶ اردوگاه اسکان اضطراری خوزستان را شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، باوی، رامهرمز، کارون، شادگان، دشت‌آزادگان و شوش هستند.

وی به اسکان ۱۵۲ هزار و ۱۴۰ نفر از ۴ فروردین‌ماه تا پایان ۵ اردیبهشت‌ماه در محل‌های اسکان اضطراری سیل‌زدگان اشاره و ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۴ هزار و ۶۲۷ نفر در تعداد اردوگاه‌های موجود حضور دارند که با گذشت زمان تعداد آنها رو به کاهش است.

خدادادی در تشریح تعداد اردوگاه‌های موجود در هر کدام از شهرستان‌ها گفت: در سطح شوش و دشت‌آزادگان هر کدام چهار اردوگاه، شهرستان‌های شادگان، حمیدیه و باوی به ترتیب هر کدام شش، سه و دو اردوگاه فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: سه اردوگاه اسکان اضطراری در اهواز، دو اردوگاه در رامهرمز، یک اردوگاه در هویزه، یک اردوگاه در کارون نیز مستقر و به خدمات‌رسانی به مردم می‌پردازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.