کد خبر : 12568
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1398 - 10:16
-

تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در خوزستان

تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در خوزستان

مسئول اردوهای جهادی سپاه خوزستان با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا گفت: گروه‌های جهادی مبارزه با کرونا در سطح شهرستان ها تشکیل شده اند و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی در حال مبارزه با این ویروس هستند. معین سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به تشکیل قرارگاه

مسئول اردوهای جهادی سپاه خوزستان با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا گفت: گروه‌های جهادی مبارزه با کرونا در سطح شهرستان ها تشکیل شده اند و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی در حال مبارزه با این ویروس هستند.
معین سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا اظهار داشت: گروه‌های جهادی شهرستان‌ها برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا از هفته پیش تشکیل و بسیج شدند.

وی با اشاره فعالیت گروه های جهادی در سطح استان افزود: گروه جهادی شهید نریمسای حوزه بسیج میانکوه امیدیه با بسیج نیروها، ضدعفونی مدارس و بازار این شهر را از هفته پیش شروع کرده و تاکنون نیز ادامه دارد.

مسئول اردوهای جهادی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان درباره فعالیت‌های جهادی ضدکرونا در شهرستان امیدیه بیان داشت: در شهرستان امیدیه نیز گروه‌های جهادی؛ بازار، خیابان‌های اصلی و سایر خیابان‌های فرعی را در حال گندزدایی و سم پاشی هستند.
وی درباره فعالیت قرارگاه مبارزه با کرونا خوزستان در شهرستان دزفول اظهار داشت: در این شهرستان گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول ضدعفونی بیمارستان گنجویان دزفول را برعهده گرفته است. همچنین گروه جهادی امام سجاد(ع) دزفول نیز معابر و مسجد بنواز را در حال ضدعفونی هستند.

سلیمانی همچنین به فعالیت گروه جهادی خواهران حضرت زینب (س) در شهرستان کارون اشاره و بیان داشت: این گروه جهادی بابرپایی ایستگاه های صلواتی آموزشی، در سطح شهرستان نکات بهداشتی و آموزشی را به مردم ارائه می‌دهند. توزیع رایگان ماسک و مایع ضدعفونی از دیگر اقدامات این گروه جهادی است.

درباره فعالیت گروه های جهادی در شوشتر نیز این مقام مسئول گفت: گروه جهادی خدام الزهرا شوشتر به طور شبانه روزی در حال ضدعفونی مناطق مختلف شهرستان هستند. به طور مثال منطقه اندیشه و علم الهدی شوشتر با اداوت سمپاشی به طور کامل گندزدایی شده است.

مسئول اردوهای جهادی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان اظهار داشت: گروه های جهادی خواهران اهواز با تجهیز سه کارگاه خیاطی زیر نظر وزارت بهداشت دنبال تولید روزانه ده هزار ماسک و توزیع رایگان بین مردم هستند. برای این منظور با کمک خیرین یک هزار متر پارچه بهداشتی برای این کار تهیه شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.