کد خبر : 16693
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1399 - 8:38
-

تجزیه بیوانفورماتیکی ژن های SARS-CoV-2 و ویروس سرخک ، اوریون و سرخچه و وجود پروتئین های همولوگ احتمال موثر بودن واکسن MMR در کاهش ابتلا به COVID-19

تجزیه بیوانفورماتیکی ژن های SARS-CoV-2 و ویروس سرخک ، اوریون و سرخچه و وجود پروتئین های همولوگ احتمال موثر بودن واکسن MMR در کاهش ابتلا به COVID-19

بیماری کووید-۱۹ یکی از بدترین بیماری های فراگیر در جهان است. نکته قابل توجه این است که این بیماری بیشترین تاثیر را روی سالمندان دارد. در اینجا ما این احتمال را بررسی کرده ایم که آیا واکسن ها دوران کودکی (سر خک، اوریون و سرخجه) می توانند افراد را در برابر SARS-CoV-2 محافظت کنند یا خیر. ما همسانی توالی بین

بیماری کووید-۱۹ یکی از بدترین بیماری های فراگیر در جهان است. نکته قابل توجه این است که این بیماری بیشترین تاثیر را روی سالمندان دارد.

در اینجا ما این احتمال را بررسی کرده ایم که آیا واکسن ها دوران کودکی (سر خک، اوریون و سرخجه) می توانند افراد را در برابر SARS-CoV-2 محافظت کنند یا خیر. ما همسانی توالی بین پروتئین های تلفیقی ۲ SARS-CoV- و ویروس سرخک و اوریون را شناسایی کردیم.

همچنین همسانی توالی اسید آمینه ۲۹ درصدی را بین حوزه های ماکرو (آدنوزین دی فسفات- ریبوز-۱، فسفاتاز) ۲ SARS-CoV- و ویروس سرخجه تشخیص دادیم.

دامنه سر خجه ماکرو دارای باقی مانده های محافظت شده سطح تماس است و در ویروس سرخجه تضعیف شده در واکسن سرخک اوریون سرخجه وجود دارد. بنابراین فرض می کنیم که واکسن سرخک اوریون سرخجه می تواند از بدن در برابر پیامدهای ضعیف در عفونت کووید-۱۹ محافظت نماید. به عنوان آزمایش اولیه این فرضیه، ما مشخص کردیم: ۱) گروه های سنی که به احتمال زیاد فاقد ایمنی ناشی از واکسن سرخک اوریون سرخجه هستند، ضعیف ترین نتایج را در کووید-۱۹ داشتند و ۲) بار بیماری کووید- ۱۹ با چگالی محلول آنتی بادی سرخجه مرتبط است که به طور بالقوه از توالی هومولوگ ۲ SARS-CoV- ناشی می شود.

بنابراین پیشنهاد می دهیم که واکسیناسیون گروه های سنی در معرض خطر با واکسن سرخک اوریون سرخجه ( MMR )، به عنوان یک مداخله مناسب و ایمن، شایسته توجه بیشتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.